Binnenkort naar Londen

Iedereen dank voor de tips!
Vintage is leuk en waar is er nog iets moois te scoren voor een nette prijs… Alleen kijken is al leuk en wie weet, die arcade ga ik zeker bekijken!

1 like

Burlington Arcade en Piccadilly Arcade (beide off Piccadilly schuin tegenover elkaar) zijn sowieso de moeite waard, niet alleen voor de horloges.

1 like

En in matige staat. En stel vooral geen vragen :wink:

3 likes

Vergeet je steekwerend vest niet. Het blijkt een nogal stabby volkje met 16.000 steekpartijen vorig jaar, alleen al in Londen.

6 likes

Ja dat geeft inderdaad niet echt een goed gevoel!

D’r wonen 9 miljoen mensen (toeristen nog niet eens meegeteld, gemiddeld 400.000 per week), dus een statistische kans van minder dan 0,18% dat je hier het slachtoffer van wordt. De kans is groter om bij een verkeersongeval betrokken te raken.

1 like

Dan is het risico om daar neergestoken te worden dan toch 10 x groter dan een dodelijk verkeersongeval :rofl:

2 likes

Gray’s Antique Market heeft ook wel wat mooie vintage zaakjes
Tortoise Watches
Timespec
Chase Hattan

1 like

Slachtoffer ≠ overlijden :nerd_face:

1 like

Uitkijken voor die lui met zwarte kleding op snelle elektrische steps en fietsen.

1 like

Yup, houd je mobiel liever niet “casually” vast terwijl je op de stoep loopt. Londonistan is a wild place nowadays. Mij zie je er niet meer; Parijs evenmin. Das war einmal - c’etait un fois, times bygone. Mooie herinneringen, ik mis het oude Parijs.

3 likes

Nou, op naar Pyongyang met z’n allen. Heel veilig daaro.

1 like

Duitse steden (zelf relatief kleine) hoef je ook niet meer te overwegen. Merkel zal er wel trots op zijn, al die apothekers uit Aleppo.

1 like