Na een duidelijke uitslag van de poll hebben uw beheerders in al hun wijsheid besloten dat Horlogemarkt.nl niet van het forum zal worden gesplitst! Maar wat er wel gaat gebeuren is dat Horlogemarkt.nl een eigen status krijgt binnen het forum.
Dit betekend dat u zich binnenkort zult kunnen aanmelden voor lidmaatschap van een speciale club, genaamd āHorlogemarktā. Alleen leden van het forum die door de moderatoren tot die club worden toegelaten kunnen dan nog op het verkoopgedeelte posten.
Wie mag er lid worden van deze exclusieve club zult u denken? Dat is simpel, als u voldoet aan de volgende voorwaarden:
U post regelmatig positieve bijdragen op āde restā van het forum (dus buiten Horlogemarkt.nl).
We gaan kijken of we het dan gelijk zo kunnen doen dat je je eigen postst achteraf altijd kunt aanpassen en zelf de titel op verkocht kunt zetten zodat de moderator alleen nog maar je advertentie hoeft te verplaatsen en er geen melding meer hoeft te worden gemaakt. Reageren op een topic door āderdenā, behalve via pb, zetten we waarschijnlijk uit.
Zo hebben we een verkoopgedeelte dat echt āvan onsā is, geen stiekeme handel, geen hit and run oplichters, geen gezeur (hopelijk)!
Deze situatie zal over niet te lange tijd worden geactiveerd, wanneer hangt even af van hoeveel tijd het kost dit te effectueren.
Tevredenheid is niet: ākrijgen wat je wilt, maar willen wat je hebtā.
En we hebben een fantastisch horlogeforum, bezield door gelouterde moderators!!
U post regelmatig positieve bijdragen op āde
restā van het forum (dus buiten Horlogemarkt.nl).
Prima oplossing! Blij dat het niet afgesplitst gaat worden. Het hoort gewoon hier thuis.
Alleen een vraag; wie bepaald wat die positieve bijdragen op de rest van het forum zijn? Er zijn natuurlijk ook altijd mensen die al lang lid zijn van het forum, maar niet zoveel posten, maar toch ook heel betrouwbaar en positief.
Dit is overigens geen commentaar, maar een overdenking.
Nogmaals, ik vind het een hele goede oplossing.
Goede oplossing, alhoewel ik 6 maanden wel erg lang vind. Er zijn veel mensen die hier 4 maanden zijn, veel (hulpzame) posts hebben, initiatief tonen en betrouwbaar zijn die er dan niet aan mee kunnen doen.
mcfr en Krentebol vinden 6 maanden lang of te weinig posietife post in 6 maanden
Welnu ik vindt als je lid van dit forum wordt,doe je dit om interesse in
horloges, heb ik ook gedaan,als je lid wordt van dit forum met andere
belangen bv om commercieele redenen of om even een horloge te verkopen
vind ik niet terecht en daarom die 6 maanden wel
mcfr en Krentebol vinden 6 maanden lang of te
weinig posietife post in 6 maanden
Welnu ik vindt als je lid van dit forum wordt,doe
je dit om interesse in
horloges, heb ik ook gedaan,als je lid wordt van
dit forum met andere
belangen bv om commercieele redenen of om even een
horloge te verkopen