Binnenkort weer naar zomertijd. Leuk filmpje.

Deze maand komt de zomertijd er weer aan. Dit wat ouder filmpje kwam ik tegen en vond ik leuk, dus bij deze gedeeld. Niet omdat het echt leerzaam is, maar gewoon vanwege de sfeer in dat winkeltje en die man op zich… :slightly_smiling_face:

5 likes

Je bent er vroeg bij! Eens kijken of we er dit jaar uitkomen qua voorkeuren.

1 like

Haha, mooi filmpje! Mensen moeten eens leren om minder hard aan hun kroon te trekken :sweat_smile:

Vind het wel een smoezelige werkplaats.

1 like

Het ergste vind ik nog de klok in mijn auto. Die zou automatisch naar de juiste tijd moeten schakelen, maar doet dat dus niet. Iedere keer moet ik dat zelf doen en ook iedere keer opnieuw moet ik dat weer uitzoeken ergens in het digitale instellingensysteem. Ik ben een digibeet ‘pur sang’ en krijg echt huilbuien van dat soort dingen. :scream: :sweat_smile:

2 likes

Hahaha, inderdaad. Dat valt onder ‘de sfeer’ die ik bedoelde. :joy: :+1:

1 like

Hahaha inderdaad, je hebt gelijk. Wat een droevig gezicht hahaha. Hardop lachen. Als je dan ziet hoe Stefan Ketelaars het voor elkaar heeft in zijn werkplaats, dan is het echt dag en nacht verschil.

Ik ken genoeg autogarages die er netter uit zien.

1 like

Wacht maar tot je een nieuwe auto koopt waarbij je voor elke rit de irritante piepjes moet uitzetten die je betuttelend waarschuwen voor van alles en nog wat. Want dat moet van de EU regelneefjes (m/v/x).

1 like

Zeker te weten! Ik vond het filmpje leuk, maar ik zou niet op grond van dit filmpje mijn horloge daar ter reparatie afgeven… :sweat_smile:

1 like

Ik ben nu al zo’n 5 minuten aan het schaterlachen. Wat droevig die werkbank hahahaa

1 like

Dat is een kansloze missie inderdaad. :joy:

1 like

Even gegoogled. Hij heeft zijn werkbank er nu een stuk mooier bij staan. Helaas is ie ook overvallen.

1 like

Heerlijk de zomertijd, dan staat de klok van de magnetron weer mooi op tijd.

3 likes

Hou alsjeblieft op…

1 like

Dankje voor het delen. :slightly_smiling_face:

Dat is verdrietig om te lezen. De beste man heeft voor de rest van zijn leven denkelijk angsten opgelopen en die schoften zijn er met een paar jaar vanaf. Trieste zaak… :pensive: