Je bent heel scherp vandaag
Het enige dat ik kan bedenken is, dat dit niet met water gedaan is (eerder een oplosmiddel oid)
Al kan ik me niet voorstellen dat iemand de moeite zou nemen om iets bewust te bashen en de boel loopt te faken.
We gaan er maar vanuit dat dit echt met water getest is.
Ik heb dit nog niet eerder gezien bij kunststoffen, dus wellicht heeft het te maken met de speciale samenstelling tussen keramiek, kunststof en de kleurstof. Het zou kunnen dat de pigmenten het curing proces verstoren, maar dan moet het materiaal ook zacht blijven.
Laat Swatch lekker de vragen beantwoorden en met een oplossing komen
Da’s nou juist het probleem, die horloges lossen op in water
Eerder vervelend dan scherp, zit thuis met COVID-19 dus kom tot weinig serieuze zaken
Beterschap !
Dank je!
Op zich valt het tot nu toe mee, enig nadeel is dat ik mijn smaak kwijt ben.
Ik betrap mezelf erop dat ik in het Hublot only gedeelte zit te F5’en
Oh nee… je smaak ik echt weg :dizzy:
Hahaha padoempatsssss
1,5 jaar later
Better Late Then Nooit toch ?
Maar hoe is het inmiddels met die blauwe plek op je pols? Al een beetje weggetrokken?
Te duur wegwerpproduct, echt een horloge van deze tijd. Vond deze samenwerking al een slechte grap van Omega, een merk dat toch duurzame horloges produceert. Vervolgens trapt het met dit wanproduct volledig de eigen ruiten in, dit laat je niet graag na aan je nageslacht. Troep en een verspilling van materiaal en energie…maar dat is mijn mening.
Nope.
Een merk dat bij service een half uurwerk vervangt.
Tsja, dat is inderdaad een ander verhaal. Maar ik draag mijn Seiko’s etcetera dan ook totdat ze niet meer (goed) lopen. Pas dan krijgen ze een beurt…meestal na 40 á 50 jaar…
Vintage Omega krijg je veelal met een beurt, nieuwe veer en wat opwindraderen weer heel goed. Modern is het soms verbijsterend wat weggemikt wordt…
Onthoud het nou eens - dit is geen Omega maar een Swatch waar Omega op staat. Kwalitatief heeft dit niets met Omega te maken en dat zou ook niet kunnen voor dit geld.
Hoewel Omega de huidige listprijzen ook bepaald niet waar maakt IMO.
Interessant gedachtenexperiment:
Is de MoonSwatch een goedkope Omega of een dure Swatch?
Ik ben niet zo dom als ik eruit zie… Waar het mij om gaat is dat Omega z’n naam erop laat plakken en een deel van de winst binnenharkt. Snap zelf de keuze van deze reclamestunt niet…maar gezien de vraagprijs zullen ze er zelf keihard om kunnen lachen.