Goed verhaal dit! Die kast lost dus min of meer op…
Nee joh, er is geen enkele kunststof of keramiek die in dit soort situaties oplost in water.
Begreep ook dat Swatch group graag een nieuwe wereld orde creëert. Hun visie alleen maar rijkere mensen die een echte Omega speedmaster kopen. Nu gebruiken ze hun mass market merk Swatch en verspreiden ze een goedkope, highly toxic MoonSwatch om het kaft van het koren te kunnen scheiden…
Heb ook op feesboek gestaan
Lezen rlc.
Dit filmpje is al eerder gepost
Ik heb RLC nog nooit kunnen betrappen op lezen. Zenden is zijn talent.
Als het op internet stond is het waar!
Krijgen we nu dit scenario?
- Swatch hervat de distributie niet ivm mogelijke ongemakken door het loslaten van mogelijk huid onvriendelijk pigment of enkel door de slechte kwaliteitsbeleving.
- Mensen die er al een hebben krijgen een refund bij terugbrengen.
- Niemand brengt zijn exemplaar terug.
- Prijzen schieten nog verder de lucht in en worden zelfs hoger dan voor een ordinaire Omega Speedmaster, want die zijn wel verkrijgbaar.
- HF ontploft, iedereen wil naar een GTG zodra bekend wordt dat een MoonSwatch bezitter mogelijk aanwezig zal zijn
Serieuze vraag, wat zou zo’n first edition dye issue Neptune binnenkort waard kunnen zijn?
Zéker als er een terugroepactie komt waar ik dan NIET op inga. Dat wordt een 1/20 left in the world.
Volgende Bondfilm en -watch is ook bekend, Tomorrow Never Dyes
Dat zou je niet zeggen gezien z’n stats:
Minimaal 1,9k dagen bezocht: 25 december 2016 tot vandaag is exact 1.920 dagen. Hij heeft in de afgelopen bijna 5,5 jaar dus minder dan 20 dagen gemist.
Per dag online (dus nagenoeg elke dag sinds 25 december 16): 16 topics bekeken, 310 berichten, 50 minuten gemiddeld leestijd, 31 likes gegeven en 10 berichten geschreven.
Maar veel posts van filmpjes of afbeeldingen die in hetzelfde topic al eerder door iemand anders gepost zijn, aka spam.
@Mpaj en @yy77 maak svp even een apart topic aan om het over een ander forumlid te hebben. Dan kan het hier gewoon on topic blijven gaan over afgevende MoonSwatches en wordt dit topic niet dicht gevlagd.
Eens, het is goed om dit probleem te blijven volgen en bespreken. Het is zeker wel mogelijk dat de combinatie van het gebruikte pigment, samen met de “experimentele bioplastic” dit soort problemen geeft. Het is wel erg verrassend dat dit bij zo’n groot bedrijf gebeurd.
Dat zal dan zonder opleg van mijn kant zijn.
Voor mijn behoefte is dit een praktische wagen, niet te groot, niet te dorstig, redelijk verzekerbaar, …
Ik denk dat je de Mission to Neptune op 1 april bij een AD kunt ruilen voor een originele speedmaster
Dacht dat ik een zware HF crimineel was, maar dat valt dus relatief mee.
En uiteraard, om het goed uit te melken, remakes van de klassiekers:
- Live and let dye
- Dye another day
- No time to dye