'95, het jaar van Goldeneye en de Breitling Emergency, wel sportief allemaal
Wat mij betreft niet!
Als je een speciaal model zoekt met speciale plaat, band, enz, enz, en die is net NIET uit je geboortejaar en er ligt een afgekloven exemplaar WEL uit je geboortejaar neem je dan deze? Nee ik niet maar misschien zoek ik geen “normale” modellen uit.
Maar is snap wel dat men het doet, een horloge is gevoel en emotie en als jij dit krijgt van een horloge uit je geboortejaar helemaal goed.
Voor mij telt de staat waarin het horloge is en niet het bouwjaar.
Groeten,
Van harte gefeliciteerd!
Uit mijn jaar een horloge dat ik nog wel eens wil hebben:
Omega Seamaster 600 ref. 135.011
De Pulsar heb ik ook. Prijs is inderdaad erg hoog maar heb er een kunnen kopen hier in het blauwe gedeelte. Heerlijk nostalgisch.
Dit heb ik gedaan, niets bijzonders of duurs (beiden rond de €350 destijds) want een horloge staat helemaal onderaan het budgetlijstje als het gaat om baby-inkopen. Maar daardoor draag ik ze veel en graag.
2012:
2016:
Ben eigenlijk nooit zo gefascineerd geweest door het fenomeen birth year watch, nooit naar op zoek geweest. Ik heb er uiteindelijk wel een maar daar kwam ik pas na de aankoop achter
PR526 uit 1975:
Het was geen beste tijd…
Ja dit is leuk en heb ik voor mijn beide zonen ook gedaan. De oudste de zwarte 2020 en de jongste 2022 de witte. Als ze 16 zijn dan krijgen ze deze van mij.
Denk aan me als je er ooit vanaf wilt
Ontzettend leuk idee, wij verwachten onze eerste binnenkort, ik ga gelijk kijken!
Doet me denken aan
Tudor Monte Carlo uit mijn geboortejaar 1974
Foto credit van Bulang and Sons
(Helaas niet in mijn bezit)
De Pre Bond was dat, even gehad maar 36mm toch net te klein. Jumbo vind ik weer net te duur.
Wel een gaaf horloge!
(Eigen foto)
Toevallig hier ook.
Are you kidding? Wat is dit en waar kan ik ‘t kopen?
Sorry, dit is zo lelijk. Dat mag niet in het openbaar verschijnen. Kan er dus verder niets over zeggen.