Bizar! Nooit gezien.. jullie wel?

21 likes

Metronoom en stemmen? Zot!

Bijzonder filmpje!

Ik verplaats hem wel even voor je.

1 like

Hee Renatus, bedankt voor het opmerkzaam maken van dit filmpje. Ik heb een musicus in de familie en die zal dit wel leuk vinden. :+1:

1 like

Ik kan me Swatch horloges uit de jaren negentig herinneren die ook dit soort reddingzoekende bewegingen maakten. Er is vast een Swatch kenner hier die exact weet welke serie dat was. Zou ook zomaar kunnen dat ze dat nog steeds doen bij Swatch, ik heb al jaren niet meer zo’n ding van dichtbij gezien.

Volgens mij alleen in Japan verkrijgbaar (rond de 200 dollar) in verschillende uitvoeringen.

Iets voor jou, @HansT?

1 like

Je was me net voor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat een bijzonder horloge!

En, eentje op MP:

Dank je wel dat je aan mij denkt Henk!

Behalve dat ik het eigenlijk niet zo’n mooi horloge vind, heb ik al vier metronomen en een absoluut gehoor😀.

6 likes

Ik vind hem wel gaaf! Leuke kleurtjes ook beschikbaar.

Grappig om te zien!

Haha heel vet.
Ook al speel ik nog amper gitaar, dit komt op de wishlist.

Of je een verkeerd pilletje geslikt hebt :joy:

On-topic, nee nog nooit gezien. Wel dat er draagbare metronomen zijn gemaakt, speciaal voor musikanten, maar niet van seiko!

Leuk!

Ik bedenk me ineens dat ik ook wel een metronoom kan gebruiken. Ik wil nog wel eens uit de maat spelen

Muzikanten dus.

Deze is toch onlangs ook al langs gekomen?
Of is dit een ander model type/model?

Volgens mij is dit hetzelfde filmpje, ja. Mazzel voor mij, want die had ik dus gemist :grin:. Ik vraag me af of ie ook kan trillen ipv piepen.

Heel apart