Bizar slecht horloge , gered van de pijn bank

Dan koop je dus voor honderden euros modelbouw spullen , en krijg je dit gedrocht er gratis bij.
De band is wel bizar soepel!

Ik ben in een jolige bui dus als iemand er iets mee kan? gratis op te halen , verzenden ook gratis
Anders zet ik hem in de bankschroef… just for kicks

1 like

Leuk voor de kids!

Jah dat misschien wel! , alleen heb ik geen kids

Ik wel…:wink:

De bankschroef knipoogt al naar me :stuck_out_tongue_closed_eyes: , dus roept u maar

1 like

De bezel gaat 58,5 kliks linksom :joy::grin:
En ik haal een plasticje achter de kroon vandaan , verhip hij loopt! :grinning:

Alleen bonken nu de buren op de muur , of dat iritante getik niet wat minder kan.

1 like

In de bankschroef en even filmen :smile:

Die verleiding is wel heel groot!
Maar ik zie een PB dat ik er ergens een kind mee blij kan maken… dat wil ik graag doen

@Lwd79 : :thumbsup:

4 likes

Dat moet je zeker doen dan.
Die heeft er langer plezier van dan wij hier 2 minuten.
Maar de gedachte was leuk :wink:

1 like

:wink:

Hij krijgt een tweede kans!
Ergens in het noorden zal er een luid getik klinken vanuit een speelplaats

Mijn goede daad voor vandaag weer gedaan :innocent:

4 likes

Mooi … dan kan die kleine larf in een pretpark of drukke winkel ook niet zoekraken.

2 likes

Hé TopRC, daar heb ik ook wel eens wat besteld; toen geen horloge gekregen. :smile:
Veel plezier met je modelbouw-spullen!

1 like

dus het is dan geen kerkklok die ik dan in de verte hoor…

1 like

Gewoon meer spullen kopen :wink: , dan krijg je vast wel een premium watch erbij

1 like

:smile:Inderdaad, het was niet heel veel.
En het is hetzelfde als met horloges; er is nooit een eind aan RC spullen kopen, er kan altijd meer bij. :joy:

Maar ik heb nog genoeg spullen liggen waar ik nog nooit iets mee gedaan heb, dus daar heb ik de rem op gegooid.
En toen ben ik horloges gaan kopen… :grin:

1 like

Dit klopt , heb voor ruim 6K aan spul staan :smile:
Maar ik wil nog meer accus en… :expressionless:

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Leuk dat deze Top-klok een bestemming gevonden heeft! Ik doe daar ook altijd mijn ‘grote’ bestellingen…

2 likes

Je moet ook nooit gaan optellen hoeveel je in een hobby gestoken hebt.:sunglasses: :wink:

Heb ik ook niet gedaan, maar 6K zal ik niet halen… denk ik. :sweat::grin::grin:

1 like

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/2/d/2db644690bd7bdca6f6795d97379f0aba1d7f59f_1_690x387.JPG
http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/3/1/31b87bc648fffc61cbefa4aed5599e4209e67da3_1_690x458.jpg

De losi truck is ook omgebouwd naar electro , en ondertussen vol met aluminium onderdelen

1 like