Bjoetie

Als ik de oudejaars loterij win is dit een goede kanshebber :wink:

Helaas voor jou sta ik al op de planning voor de 20 Miljoen. :wink:

Heb je de foto zelf gemaakt? Zo ja, dan mijn complimenten of…eerlijk “gejat” van het internet?

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen! :slight_smile:

Leuk he, dromen! En dit is zeker geen nachtmerrie.

Groeten, Tom Vreeken.

Ziet er niet verkeerd uit B)-

Foto is gepikt :slight_smile:

Hallo Ivo,

Inderdaad een prachtig horloge, ik heb op de site van Omega eens gekeken en ik werd er steeds vrolijker en hebberiger van, wat een prachtding ! Echter de prijs kon ik nergens vinden en naar mijn leverancier gebeld en gevraagd hoeveel € € ? Daar was eigenlijk ook niet gemakkelijk achter te komen, dus hij heeft tenslotte naar de vertegenwoordiger van Omega gebeld en het antwoord kwam ; het horloge komt niet bij de dealers op voorraad en is alleen te bestellen en word dan in de fabriek vervaardigt, de wachttijd is ca. 3 maanden.Hij wist mij niet te vertellen of het een gelimiteerde oplage was. Tenslotte de prijs € 13.400,00.

Inderdaad zal de loterij een handje moeten meehelpen om zo’n prijs te kunnen betalen,alhoewel…je koopt ook een auto. Om een of andere redenen ligt de aanschaf van een auto bij de vrouwen toch anders.

Gaarne reactie !! met vriendelijke kerstgroeten, glashard

Gegevens; juwelier van der Vlerk te Schiedam.

Haha, dat zijn nog eens bedragen!

Maar met die 20 miljoen op zak maakt dat ook niet meer uit.

Want samen met de IWC aquatimer, Glashutte sport evolution, Rolex submariner en de breitling avanger Seawolf kom ik toch boven de 20 mile uit :wink:

ow leuk, mijn juwelier stuurde een reclameblaadje (heel mooi) met deze in roze goud met diamantjes.

normaal houd ik niet van bling bling maar die was pracktig. alleen de prijs:p:p stond niets bij maar ik kan al wel raden:p