Ik zoek een GADA watch. Iets met een knipoog naar military history. Mat, geen glim.
Niet richting dresser, dus ok, misschien kan hij dan niet alles doen. Genoeg in elk geval.
Stel, ik zeg stel, ik ga opnieuw overstag bij Timefactors (want Eddie heeft wel goed gemaakte horloges met uitstekende specs) , welke zou je dan doen?
Echt heel erg clean, of toch met logo? De datum hoeft voor mij niet perse. Eigenlijk liever zonder datum, maar ik weet niet of de wijzerplaat dan niet te steriel wordt en het meer op een echte Flieger gaat lijken, wat het dan uiteindelijk weer net niet is. Snappen jullie?
Timefactors zijn beiden 39mm, de Sinn 38,5 en de Hanhart 40.
Ik weet dat er nog veeeeel meer opties zijn, maar dit is mijn shortlist.
En gezien dat ik een Sinn-fanboy ben, vind ik het al heel wat dat er andere klokken op het lijstje staan naast de 556.
… ik was al een beetje in de war van de Engelse klikbaat titel, anders ga ik het zelf wel even Googlen. Is dat een idee?
Oké, gevonden:
Betekenis van Gada
Gada is een Hebreeuwse naam voor jongens en meisjes .
De betekenis is ‘voortvarend, succesvol’
De naam is zeldzaam in Nederland, het wordt niet of nauwelijks gebruikt.
Ik zou voor de sinn gaan, ook voor het gemak omdat je ze mooi in de winkel kunt halen …
Speedbird is ook zeker niet mis … zal ook zeker geen miskoop worden
We komen een paar keer per jaar in Dusseldorf en daar zitten 2 dealers… er ligt geregeld wat op de site een lange levertijd heeft.
Ook limiteds etc … maar goed moet je een beetje geluk mee hebben maar zo bijzonder is dit model niet
Ik vind de Hanhart Preventor het coolst. Klassiek genoeg om niet te gaan vervelen met die cathedral hands. Ben alleen benieuwd naar de lug to lug maat. Dat zit bij je andere opties wel snor weet ik.
Ik ben ook een Sinn fan. Maar de 556 vind ik net te steriel. Ik ben zelf achter een 556 aangehold een tijd geleden, maar ben toen voor een Serica gegaan. Echt geen spijt van, en een hele mooie maat.
Die is rond de 50, dacht ik.
De band van Hanhart is wel enorm goed. Ik wacht met smart op de metalen band voor de 417 die eind dit jaar zou komen. maar niet komt