Black Bay of Sub

`Ik vraag mijzelf al enige tijd af of ik naast de Black Bay ook een Submariner in mijn verzameling wil hebben. Ik heb al een Pelagos (die gaat niet zo gauw weg) maar draag je de Black Bay nog als er een Sub naast ligt.

Wellicht kan iemand helpen.!

• De Black Bay naast de Submariner kan best!
  • Je zal nu toch echt een keuze moeten maken😊

0 stemmers

1 like

Als je de Pelagos houdt dan zou ik niet ook nog een Submariner en Black Bay willen hebben. Al zijn beide modellen prachtig en anders in een aantal opzichten. In dit geval zou ik de Black Bay wegdoen en een mooie Submariner kopen. Dan heb je een echte toolwatch en een wat luxer ogend duikmodel.
Als ik al een Black Bay naast een Submariner zou hebben dan zou het alleen de blauwe Black Bay zijn, een beetje afwisseling is wel leuk.
Het blijft uiteraard jouw keuze, succes!

Ik heb nog een mooie 16622, die zou je uiteraard wel makkelijk naast de Black Bay kunnen houden, hele andere kleurstelling :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik zou @RLC vragen

En dat is zonder dollen want volgens mij had/heeft hij deze horloges naast elkaar?

4 likes

Twee duikers van dezelfde familie zou ik zelf niet zo gauw doen.

Aan je profielfoto te zien heb je ook een Speedy. Mijn keuze zou dan zijn;

Tudor Pelagos (tool duiker)
Speedy (chrono)
Rolex Gmt (reis horloge)

2 likes

Ik draag liever de BB dan een Sub, maar ik heb dan ook een rode. De Sub is wat meer flashy ivm keramiek bezel. De BB is mat qua bezel & plaat, kunnen prima naast elkaar wat mij betreft.

1 like

Ik had ook de rode. Schitterende ETA maar heb deze ingeruild op een GMT. schitterend, sluit ook niet uit dat de rode er ooit weer bij kont :joy:

Zonde. Zie de eta straks maar weer te vinden :zipper_mouth_face:

Kan prima naast de sub. Ik vind de Tudor Black Bay Black 79230n en de Rolex Submariner 114060 echt perfect in een collectie. Vullen elkaar mooi aan. In mijn ogen verschillend genoeg. Heb de Pelagos 25500tn Two liner weg gedaan en bewust de Black Bay gehouden. Ik vond uiteindelijk de Pelagos en de Sub meer overlap hebben.
Wat brengt de Black Bay wat anders is dan de Submariner? Vintage vibe. Gilt dial en gouden wijzers. Unieke Snowflake hands. Domed saffier glas. No Crownguard crown. Ik vind het helemaal top. :sunglasses::+1:

10 likes

Hier nog een fotootje met de Seamaster als bonus…

2 likes

Black Bay 36 of 41 kan prima ernaast.

Black Bay 58 of Black is teveel hetzelfde, waarom zou je die dragen als je een sub hebt en je dus blijkbaar niet ergert aan het kroontje of de mercedes hand?

1 like

Vintage vibe. Gilt dial en gouden wijzers. Unieke Snowflake hands. Domed saffier glas. No Crownguard crown. In mijn ogen verschillend genoeg en vullen elkaar mooi aan.

2 likes

Heb je nog meer foto’s?

Geintje natuurlijk. Ik waardeer jouw enthousiasme en foto’s altijd!

2 likes

Told you :sunglasses:

1 like

Geen fietsbel bel.

Geen kroonbeschermer kroon.

Geen kroonbeschermer.

No crownguard.

1 like