Black Bay only

Show hier je Black Bay in al zijn maten, kleuren en materialen :star_struck:
Mijn ex ( black bay 41)


En mijn huidige, de 58.

9 likes

Ok ik doe mee

6 likes

Dat is er dan toch maar 1 ?

:sunglasses:

1 like

Hey, die heb ik ook op mijn 58. De Chevron in midnight/harvest van CB!

Vind het een super band. Doordat je de lengte aan kan passen geen lelijke flap aan de achterkant van het horloge en is qua kwaliteit niet te vergelijken met een nato. Draag mijne dagen achter elkaar en waar een normale nylon of nato na een tijdje oncomfortabel kan gaan zitten of kan gaan schuren voelt deze na ruim een maand dagelijks dragen nog steeds boterzacht aan. :+1::muscle::clap:

2 likes

Een ex…

3d7865cc4c9098d17646fed3b2a5916323baaa11_1_690x463(2)

4 likes

Bbb eta op Tudor NATO

8 likes

Blauwe smiley :blush: :+1:zo mooi :star_struck:

Na een van je toffe foto’s van de BB op Nato, afgelopen weekend ook maar even de stalen band gewisseld…

6 likes


Altijd op nato, de stalen band zit nog keurig in de stickers en vind ik niet mooi bij deze klok.

5 likes

Ik heb de Chevron Fifty van CB, het is meer zwart en harvest. Maar je hebt gelijk, draagt erg goed.

2 likes

Ja gaaf! Zit lekker hè?

2 likes

Yes, zit erg lekker :grin:! Heb ook de leren band, vind die ook top zitten

1 like

Al jaren mijn favoriete horloge, al moet ik zeggen dat mijn recent aangeschafte Panerai behoorlijk wat wrist time wegkaapt :grinning:

Ik had er natuurlijk ook nooit een Panerai bandje om moeten doen, maar vond het een goede combi…

7 likes

In deze combinatie lijkt het wel de BB58. Staat 'm goed!

1 like

10 likes

Dank je!

Had m eerst met de Tudor zwarte Nato, maar de kwaliteit van deze Nato viel zo tegen dat ik maar snel in een nieuw bandje geïnvesteerd heb.

1 like

Is dit niet wat dubbelop met het ‘Tudor Only’ draadje?
Zo verwateren de topics een beetje heb ik het idee…

3 likes

Niet iedere Tudor is een Black Bay, andersom wel :blush:
Rolex heeft voor ieder model wel een only topic. Dus de Black Bay mag van mij ook wel een eigen draadje

4 likes

Op vintage style tropic strap

En op mijn favoriete canvas nato van Haveston.

4 likes

En nog een lume shot :star_struck:

5 likes