Kan niet wachten tot Rollie die gave gouden daydate met groene wijzerplaat voor 60% in de sale dumpt, dan zou ik hem direkt kopen denk ik.
Longisland heeft tm 25-11 wat aanbiedingen, houd wel rekening met je invoersrechten die je eventueel aan de voordeur kwijt bent⦠Ik heb niet gechecked of het daadwerkelijk voordeliger is.
https://www.longislandwatch.com/Black_Friday_Sale_Watches_s/1949.htm
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.
Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.
Dicht gevlagd???
Microbrand Helgray is alvast begonnen met kortingen van 50% of meerā¦tuurlijk komen daar de onvermijdelijke kosten wel weer bij maar dan nog
Dit is bijvoorbeeld 1 van de aanbiedingen
Voor meer: https://www.helgray.com/
Net een mooi overzichtje gevonden van Black Friday Deals (via āThe Time Bumā)
Yep. Iemand vatte Black Friday op een wat andere manier op.
Ik heb het gevolgd! Wat is er met diegene gebeurd?
(Verhaal was trouwens absolute b.s.)
ge"black"listed denk ik
Arme man was 2 dagen lid, maar om weer een racismediscussie te starten, die nergens op is gebaseerd, is ook niet erg handig natuurlijkā¦
tjaā¦het staat er toch duidelijkā¦
FORUMREGELS
De volgende handelingen of activiteiten zijn NIET toegestaan;
Het respectloos bejegenen van bedrijven, hun producten, organisaties, personen, of groepen.
Op de persoon spelen. Richt je kritiek op de inhoud van een bericht en niet op de persoon die het geschreven heeft.
Seksueel geladen content, seksuele toespelingen, discussies over politiek of over religie.
Aanprijzing of afbeeldingen van replicaās, inclusief vermeldingen van sites of andere vindplaatsen ervan.
Het gebruik van meerdere accounts door ƩƩn persoon zonder toestemming van de moderatoren.
Het plaatsen van of verwijzen naar informatie die inbreuk maakt op de privacy van iemand anders.
Reclame, personeelswerving en andere commerciƫle activiteiten.
Daarom ben ik ook actief op dit forum. Duidelijke regels, die goed gehanteerd worden door moderators, en mede-forumledenš
Hij is nog steeds lid en niet geschorst.
Tegen racisme aanschurend onzinverhaal en daarna een grove denigrerende aanzet in de Pietendiscussie. En nette vermaning met uitleg van Alphons op arrogante wijze wegwuiven.
Maar goed, koopjes! Waar? Tips!
En code plaza18 voor extra korting!
Dankzij iemand op het forum, ik weet helaas niet meer wie, maar bedankt!
Te fors voor mijn dunne polsen. Iets anders graag .