Black Friday 2018: mooie horlogedeals

Het is weer bijna zo ver. Over drie weken. Zwarte vrijdag.

Niet te verwarren met zwarte zaterdag.

image

Ik heb de eerste aankondigingen al in mijn mailbox langs zien komen van fietsenwinkels, outdoorshops en wijnhandels.

image

Hoog tijd dus om alvast een topic aan te maken met de mooiste horlogedeals.

Wie heeft de eerste leuke horlogedeal al gevonden?

7 likes

Ah, heeft @riesbiem ook een nieuwsbrief?

4 likes

Trieste bedoeling, hordes mensen die allerlei nutteloze zaken aanschaffen slechts omdat de prijs (nog) lager is.

4 likes

Het is geen besparing als je iets koopt dat je normaal niet zou kopen, omdat de prijs zogenaamd laag is.

3 likes

Hier geen outdoor shop meer… Was leuk om te proberen voor een jaartje, maar nu door naar wat lucratievers… :smile:
Maar vanzelfsprekend kun je voor creatieve (horloge) deals nog steeds bij me terecht, aard van het beestje zeg maar… :rofl:

3 likes

Haha held :wink:
Zit je nu in de postorderbruidjes of?

Grappig, ik zie dit juist altijd als geld verdienen.

" Schat, kijk eens: Weer een mini-drone gekocht. Hij was 20,- goedkoper dan normaal, mooi weer 20,- verdient!"

2 likes

Die opvatting wordt door genoeg mensen gedeeld, getuige de vele horloges die compleet en wel worden aangeboden na een shoppingnight bij het outletcenter in Roermond of na vergelijkbare evenementen/opruimingen.

3 likes

Haha, zo bedoelde ik hem niet. Maar agreed, zo zie je het veel!

Hier al deals tegen gekomen:

1 like

Tag Heuer in het outlet in Roermond heeft altijd al mooie klokken met een behoorlijke korting. Eventueel met black friday is dit nog meer…

6 likes

Ik zag ook voorbij komen dat marathon watches tot 40% korting geeft. Weet alleen niet voor welke modellen dit geldt.

2 likes

Da’s wel een lekkere korting en ze verkopen erg leuke horloges… :sunglasses: ik kan ook nog niet vinden wat ze precies gaan afprijzen en het is “up to”.

Ps Hou wel weer rekening met ong. +25% voor invoer/BTW etc.

4 likes

Dan heb ik nu al zin in ries zn ruilvoorstellen :laughing:

1 like

De Amerikanen houden ook de aanbiedingen bij, hier nu al kortingen voor een paar micro brands:

Mercer 25% korting
Deep blue sea 40% korting met de code DEEP, wel nog 50 voor levering in NL.
Boldr 25% korting

1 like

Ik hoop iig dat er nog wat af gaat van de gpq, geinig ding voor erbij. Goeie idd wat betreft invoer, maar als er 40% afgaat en dan weer 25% bij voor invoer, is het nog altijd goedkoper dan bij bijvoorbeeld P&C. Will see!

2 likes

Lekkere korting… niet dat ik ruimte heb voor een 3e Marathon. Maar voor de anderen: laat dit buitenkansje niet lopen. Heb alcast een only draadje geopend. :laughing:

2 likes

1 like

Heeft @stefanketelaars ook een leuke actie??? :crazy_face:

4 likes

Yammer dat de plexiglas versie er niet meer is; alleen mineraal en saffier.