Black Friday 2019

Black Friday aanbiedingen van Hell juweliers

[https://vanhell-juweliers.nl/black-friday]

Black Friday Week

Tot en met maandag 2 december 2019, hoge kortingen op geselecteerde merken en modellen. Beperkte aantallen beschikbaar, OP=OP.
Baume & Mercier; 30% korting op geselecteerde modellen.
Maurice Lacroix; 35% korting op geselecteerde modellen.
Aerowatch; 30% korting op geselecteerde modellen.
Pesavento; 30% korting op geselecteerde modellen.

Gr,
Henk

2 likes

Bij Christopher Ward vanaf vandaag 15% korting, was voor mij voldoende reden om er weer 1 aan te schaffen :slight_smile:

2 likes

Nope, geen douanekosten! Vandaag de eerste CB03 (black) binnen gekregen. Op de envelop staat ‘watch strap’, ‘gift’ en ‘value $10,00’. Net 5 delen weggesneden en na wat gedoe de band tussen de lugs bevestigd gekregen.

Supercombo met MiLTAT ratcheting clasp! :star_struck:

https://www.christopherward.eu/watches/new-releases/c60-abyss-range

Dit is wel een echte black Friday watch

Die is wel echt mooi, ik ben echter voor een blauwe C60 GMT gegaan :slight_smile:

1 like

Goeie ‘aanbieding’ aldaar: een Pontos S Diver voor 2.200 euro
!!!

Hopelijk zitten er ook echte prijspakkers tussen

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Deze B&M geregeld voor mijn vader voor het 40 jarige huwelijk van mijn ouders. Dikke mazzel!

16 likes

Dat is een kwart van de normale korting😆

9 likes

Want die is 60%?

Met enige regelmaat
:wink:

net met Misterlimited zitten app-en
 dat ging weer fout, morgen op de post en overmorgen weer +1 seiko :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Nooit meer dan 50%, en dat is tegenwoordig hooguit 1x per jaar bij de modellen uit productie gaan. Daar ga je dus niet de nieuwe C60 voor vinden

2 likes

Het gaat vooral om het imago dat inmiddels aan zo’n merk kleeft. Net als bij Invicta bijvoorbeeld. Sorry Kasper. :wink:

5 likes

Geef nooit korting:

10 likes

Liep net langs brunott in Rotterdam, alles 20% korting (indien niet al in de sale).

1 like

Hilarisch!!

Voor de timex liefhebbers, wel een beetje aan de late kant maar ja😂.

Vapaus heeft ook uitverkoop

Jomashop heeft ook nogal wat blackfriday aanbiedingen maar met verzendkosten e.d. zal het voordeel wel in lucht oplossen

En de inklaringskosten plus BTW.