Black Friday & Cyber Monday

Aanstaande vrijdag is het black friday waarbij veel producten hoge kortingen krijgen. Ik kreeg vandaag ook al een mail binnen van outlet Roermond dat daar weer een Late Night shopping gehouden wordt aanstaande vrijdag.

Hour passion:
https://outlets.mcarthurglen.com/nl/nl/designer-outlet-roermond/aanbiedingen/lns-hour-passion20/

Zijn er meer winkels naar jullie weten die tijdens black friday een uitverkoop hebben? Misschien is het handig om alle aanbiedingen in dit topic te delen zodat we gericht te werk kunnen gaan voor leuke horloges :slight_smile:

8 likes

Tag Heuer in Roermond:

https://outlets.mcarthurglen.com/nl/nl/designer-outlet-roermond/aanbiedingen/lns-tag-heuer7/

3 likes

https://outlets.mcarthurglen.com/nl/nl/designer-outlet-roermond/aanbiedingen/lns-seiko1/

4 likes

attentie alle Bulova Moonwatch liefhebbers, want die modellen kwamen vorig jaar flink in de BF sale voorbij

5 likes

Excuses, alleen outlet Roermond heeft op 27 oktober aanbiedingen. Black Friday zelf valt officieel op 24 november. Tevens is er naast het Black Friday fenomeen ook daaropvolgend een Cyber Monday waarin je weer kortingen krijgt. Cyber Monday zal waarschijnlijk 27 november worden.

Winkels die aan black friday meedoen tot zover:

  • Centralpoint
  • Wehkamp
  • Bol.com
  • Mediamarkt
  • Bijenkorf
  • Apple
  • Coolblue
  • Zalando
1 like

Is het aankomende vrijdag ook niet black Friday? Vertelde klant mij net dus vandaar de vraag.

Zou mooi uitkomen, wil een Hamilton aanschaffen en met aanzienlijke korting altijd leuk.

Iemand die weet of de mij gegeven info correct is?

Google knows.

Ja het klopt.

1 like

Google weet alles… maar op 1 of andere manier ben ik er meestal niet zo van. Vraag en kijk liever om me heen.

Maar mooi zo, dan opzoek naar Hamilton black Friday koopjes.

hier een overzicht van de meeste winkels die meedoen aan black friday:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Die website van de outlet is nog steeds even beroerd als altijd.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Jammer dat je bij horloge.nl bijv nog niet kan inzien wat de kortingen gaan zijn…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mmm matig, niet de moeite om nu speciaal al te kopen…

Nee, voor 10% kom ik mijn bed niet uit.

1 like

Vind het niet echt de moeite nee.
Niet om de knoop door te hakken.

Aan de kassa bij een goed horloge verkoper pak je ook minstens 1o% . Los daarvan pak je daar de complete beleving van het aanschaffen met koffie en praatje compleet! Dat is mij meer waard te samen met de service dan 1o% korting. Ik vraag er dan ook nooit om, meestal tikken ze hem bij de kassa er zelf wel af, zo niet dan ook helemaal OK.

Black Friday leek mij meer een dag met serieuze korting waardoor ik overstag zou gaan om via het net te kopen omdat het bizar aantrekkelijk zou zijn.
Fout gedacht…

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Snel gekeken maar jammer genoeg staat mijn model er niet bij :sob:
Had hem graag gekocht met een leuke korting…

1 like