Ik denk maak maar ff topic aan, heb jij nog leuk horloge of horloge related content gezien, post het hier…
Ik trap af met een lievelingsmerk van dit forum, ach voor onder de 100 euro ken ik weinig merken die zoveel waarde bieden,
Ook deze is zeer scherp geprijst…
Invicta Pro Diver Heren Automatisch horloge van roestvrij staal - 42 mm Amazon.nl
Het Zwitserse merk RUF bied van een bepaalde lijn hun horloges voor de helft aan
Ik zit aan deze te denken.
Nog een deal
Dit is een deal. Ik post hem alleen maar hier omdat ik er geen geld voor heb en hem anders zelf had gekocht. @ABCSteed heeft me verpest
Hmmm we doen niet aan BlackFriday. Dat zal hun laatste Fortis zijn geweest. Is geen AD meer. @Zulu Uiteindelijk wil iedereen een Fortis Voor HF’ers is er altijd Fortis(Black)Friday
Milifortic (zuster merk van Baltany) met een mooie copper sunburst voor 130 euro.
Uurwerk: SEAGULL St1701
38 mm
Wel een leuke dress watch van Maurice Lacroix voor iets meer dan €500
De titel zegt het al Deals? …… zie nu niks voorbij komen waarvan ik zeg dat het een vette klok is en een mooi deal, meer de kneusjes dump 🫣
Timex heeft ook BF sale:
Helaas niet op de volledige collectie, maar zit wel wat leuks tussen.
Elk jaar op The Time Bum een leuk overzicht:
Zeer goed, dank je
Leuk horloge!
www.debijenkorf.nl/maurice-lacroix-aikon-horloge-ai6008-ss002-330-2-4050090022-405009002203000
Tot nu toe nog maar weinig écht goede deals van courante horloges gezien. Wordt kennelijk vooral gebruikt voor kneusjes en winkeldochters.
Ik weet niet of het een black Friday deal is, maar deze vind ik toch een mooie deal: