Black Friday deals Algemeen topic

Jaarlijks komen er verspreid over het forum vele mooie horloge gerelateerde Black Friday deals voorbij.

Misschien is het leuk om van dit topic een mooie verzamelplaats te maken van deze Black Friday deals.

9 likes

BF deals 2022 :arrow_down:

Mr Jones Watches: Black Friday 2022 deals

25% korting van 24th tot 28th November -> mrjoneswatches.com

4 likes

Deze is best geinig en kost straks EUR 180. A perfectly useless afternoon :smile:

8 likes

Ik vind Black Friday een beetje aanstootgevend.
Als zwarte piet niet meer mag. Waarom dan wel black friday.
Zijn alleen donkere mensen uit op koopjes ofzo??!

Dat is toch super racistisch ?!!?

23 likes

Denk dat niemand hapt. Heb jij nog een leuke deal? Of een AP-kortingscode oid?

15 likes

Zet dit ff in dagbrakers zodat dit topic niet verplaatst of gevlagd wordt.

https://www.horlogeforum.nl/t/dagbrakers-06-00-00-00-deel-27/422198/1450

2 likes

Ik vind dat hele jagen op dealtjes eigenlijk ongepast. Onze ondernemers hebben het al zo moeilijk wat is er verkeerd aan een eerlijke prijs betalen.

4 likes

Ik heb nog wel een leuke Seiko in de Black Friday aanbieding. Dus komop rennen allemaal naar Kassa 2 oftewel pb…oh ennuh vechten mag maar aub geen harentrekken dank u.

En weer dezelfde “debielen” die niet gewoon
Black Friday deals kunnen plaatsen verder niets meer word er niet gevraagd. :sweat_smile:

7 likes

It takes one to know one zullen we maar zeggen.

4 likes

1 like

Veel smart watches en fashion watches
maar eigenlijk nog niks gezien wat ik wel zou willen
Bij Sovogue zag ik wat leuke Alpina en Raymond Weil horloges aan halve prijs
Tja, ik vind het zelfs dan nog veel geld
voor bv; deze LE Raymond Weil Freelancer
van 1875CHF naar 930CHF

Sovogue Black Friday deals

1 like

Zwarte peper, dat is pas fout :joy:

een hybride springdrive dus, wat vet!

2 likes

4 likes

Wat een verhaal zeg jij maakt het toch ook maar allemaal mee.

2 likes

Het klinkt gewoon een beetje vreemd uit de mond van iemand die zichzelf warm zit te houden met een olieradiator.

Ik heb de verwarming nog niet eens aan gehad maar ok. Verder heb ik gisteren bij een Nederlandse juwelier een horloge gekocht en zonder zeuren is daar de listprijs voor betaald, hiermee verdien ik volgens mij behoorlijk wat deugpunten.

Om jou hier gelukkig te maken zal ik nu nog even een leuke aanbieding plaatsen. Happy Herman is tenslotte wat we willen.

2 likes

En ik maar denken dat je alleen op HF komt voor dagbrakers. En om je wokeness te verkondigen. Nee blijkt hij zelfs nog horloges te kopen ook.

1 like