Black Friday deals Algemeen topic

Zo ziet hij er veel rustiger uit.

1 like

2 likes

Tja . . . sommige horloges zijn te leuk om niet te hebben.
Ik heb hem ook besteld, bedankt voor de tip.

1 like

Met 30% Black Friday korting nu voor € 97,30 inclusief verzending. Leuk horloge, mooie maat 39mm, 100m w.d., maar wel met mineraal glas, en quartz… Ze hebben er op het moment van schrijven nog 5.

1 like

Helaas geldt de korting bij Timex niet voor de Giorgio Galli S1…

1 like

Ze zijn niet gek natuurlijk. Ze geven alleen hoge kortingen op horloges waar ze normaal gesproken niet zoveel van verkopen.

Weet niet of dit al gedeeld is maar, hieronder een link, overzicht van Black Friday aanbiedingen verschillende webshops…gejat van de buren :slight_smile:

3 likes

juwelier Pijnenburg in Eindhoven geeft 20% op alles zowel online als in hun winkel op de voorraad

2 likes

Ik kon het niet laten… bedankt voor de tip.
Jeugdsentiment.

1 like

Top. Net een AP royal oak besteld met 20% korting :sweat_smile:

Vanaf januari is het gedaan met AP. Enkel nog AP zelf blijkbaar die een boutique gaan openen.

Ik ga even aan mijn zak krappen :sweat_smile:. Netjes gedaan trouwens :ok_hand:

3 likes

Met die enorme cojones van jou is een zak al gauw krap natuurlijk. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Koop echt nooit meer iets bij jou zonder mn eigen handgel mee te nemen :joy:

2 likes

Ha! Netjes gedaan hoor. Moet eerlijk zeggen ik zelf met tekst toch fraaier vindt. :man_shrugging::grin:

1 like

Thnx , fraaier … of blijft het lastig welke functie elk knoppie heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:rofl: op onze leeftijd beter sowieso maar van die knopjes afblijven…

1 like

BF dealtje op AliExpress dankzij Jody gescoord! Mooi pilot bandje van Eichmuller er op en klaar!

3 likes

En bevalt die :sweat_smile:
Ik kom ook steeds dichterbij de aankoop, niet nodig wel leuk

En leuk is ie. Niks meer, niks minder! Code doet het nogsteeds.