Black Monster gekocht

Gisteravond in een opwelling een Seiko Black Monster met rubberenband gekocht op ebay. Voor 99 euro inclusief verzending vanuit Hong Kong. Lijkt me een goede deal toch?

Verkoper is watchub: http://search.ebay.nl/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZwatchub op een ander forum las ik dat een nederlander via deze verkoper zijn horloge met een week binnen had.

gr Wilko

Is zijn prijs waard. Veel plezier ermee.

Freddy

En nu maar wachten … spannend hoor :smiley:

Alvast gefeliciteerd, heel veel waar voor je geld.

Ruud

:smiley: gefeliciteerd… Het is een super horloge voor een lekker prijsje:)
Heb je ook die met de rubberen band?

Super deal.
Welkom bij de club.

gr,
Hans Mennink

Hallo wrcveen,
Ik heb enige weken geleden het zusje van de “Black Monster”, de “Orange Monster”, gekocht, met een indrukwekkende stalen band voor E 108,–. Bij Sonic 1961 in Singapore. Ik had hem na 7 dagen in huis. Dat geeft jou misschien wat goede moed. Het is een geweldige klok, heeft de naam onverslijtbaar te zijn. Ik draag hem erg veel. Als ik hem niet draag gaat hij op de winder, dus is hij altijd gebruiksgereed. Hij is rechts- en links opwindend, om in goed Nederlands te zeggen “bidirectional”.
Groeten
Eeltje

Als je geen monster hebt (of vergelijkbare duiker) doe je hier niet meer mee. :smiley:
Gefeliciteerd!

En vandaag is hij binnen gekomen, netjes verpakt en in 10 dagen vanuit Hong Kong!

Garantie bewijs is keurig ingevuld en gestemeld met de datum voor volgende week!! (18e oktober).

Ik ben dus blij!

Gefeliciteerd. Ik kon niet kiezen dus ik heb vandaag maar een black en twee orange monsters besteld. De black en 1 orange met stalen band en 1 orange met rubberen band. Waarom twee orange monsters! Nou ik moest nog een leuk cadeutje voor iemand kopen dus dat heb ik maar op deze manier opgelost. Drie stuks voor 225 euro.

Mvg Dennis.

En,zijn ze echt?

Waar heb jij ze gekocht Dennis? Ook via Ebay of zijn er nog andere mogelijkheden?
Heb nl.zelf ook interesse in een monster.
Anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig , eheh :smiley:

Ja ik heb ze ook via ebay gekocht via dezelfde als wilko. En nu maar wachten!

Mvg Dennis.

Hoe werkt dat via Ebay (je zult wel denken , maar ik heb er een ervaring mee)?
Moet je bieden of kun je gelijk kopen?Moet je inloggen enz…

Ralph, ik ben nu ook voor het eerst aan het bieden op een horloge (jawel, een Seiko -wel een orange monster trouwens-). Je moet je aanmelden met een username en wachtwoord en dan kan het bieden beginnen. In het begin lijkt dat even wat lastig maar als je je er even in verdiept is het een eitje.

Wat ik overigens erg vervelend vind is dat je een maximum bod kunt instellen. Dat betekent dat Ebay automatisch biedingen doet tot het maximale bedrag dat je hebt ingesteld. Stel dat een horloge te koop staat voor 5 euro en jij hebt interesse dan kun je een maximaal bod van zeg 25 euro ingeven. Ebay zal dan alle andere bieders ‘overtroeven’ door jou bod. Als er iemand over die 25 euro heen gaat dan zul je zelf weer moeten bieden.

Op zich een handig systeem maar wat ik er vervelend aan vind is dat je van een ander niet weet wat het maximum bod is. Als je er dus overheen wilt moet je of iedere keer een paar euro erbij doen (wat veel tjd kost) of je biedt ineens heel veel meer met het risico dat je uiteindelijk te veel betaald.

Afijn, op het andere forum heb ik dat ook al eens ge-uit en ik sta alleen in die mening geloof ik haha.

Nog een andere tip voor het kopen en bieden, kijk goed naar de verkopende partij. Let goed op de feedback die diegene heeft gekregen. Daar kun je vaak uit opmaken of de verkoper betrouwbaar is. Als je twijfelt kun je het hier ws ook wel vragen.

Succes en happy bidding :slight_smile:

thnx abe

Als je er dus
overheen wilt moet je of iedere keer een paar euro
erbij doen (wat veel tjd kost) of je biedt ineens
heel veel meer met het risico dat je uiteindelijk
te veel betaald.

Dan moet je dus jouw uiterste bod in één keer als maximum ingeven, dan betaal je toch ook nooit teveel?

wrcveen Schreef:

Als je er dus
overheen wilt moet je of iedere keer een paar
euro
erbij doen (wat veel tjd kost) of je biedt
ineens
heel veel meer met het risico dat je
uiteindelijk
te veel betaald.

Dan moet je dus jouw uiterste bod in één keer als
maximum ingeven, dan betaal je toch ook nooit
teveel?

groeten Wilko

Klopt helemaal Wilko, maar als blijkt dat de prijs van de klok uiteindelijk een paar euro hoger heeft gelegen dan mijn maximum bod dan voel ik me ‘genaaid’. Ik had dan wel een paar euri meer willen bieden. Ik weet het, het is een (misschien irrieel) gevoel.

Ik heb er net een gewonnen met stalen band voor € 105,-- incl verzenden.
Ik ben benieuwd!