Black Monster virus

Paar dagen geleden was ik aan browsen, niet zo zeer om naar een horloge te gaan kijken of kopen, gewoon puur uit verveling.

Puur toeval kwam ik op deze site terecht en ik kwam steeds de term “Black Monster” tegen, en wat mij vooral opviel was het enthousiasme waarmee over dit horloge gesproken werd.

De volgende termen wekken mijn nieuwsgierigheid op over dit horloge:

  • robuust, niet kapot te krijgen
  • duurzaam, gaat makkelijk 20 jaar lang mee en geen onderhoud nodig
  • 7s26 een legendarisch uurwerk dat zich al heeft bewezen
  • nogal accuraat in tijd, tot verbazing van veel reviewers
  • pracht van een design
  • hoge kwaliteit van afwerking van de bezel, kast en de sluitstuk
  • finishing touch zoals de bescherming van de bezel en de kroon zelf
  • de felheid waarmee de lichtjes in het donker gloeien
  • en last but not least; “one of the best value watches there is”.

Dit allemaal heb ik uit verschillende sites gelezen en allemaal waren ze één en al lof over dit horloge. De plaatjes bekeken hoe het horloge eruit zag en ik was gelijk verliefd op geworden.
Nou droeg ik al bijna 2 jaar geen horloge meer. Tijd kijken heb ik altijd op me mobieltje gedaan. Maar door dit alles begon het toch wel te kriebelen, hoe het zou zijn om weer een horloge te gaan dragen.
De volgende dag had ik het tot 12u 's middags uit me hoofd kunnen zetten en toen had ik het niet meer. Ik belde de verkoper op waarvan ik wist dat hij hem hier in Nederland verkoopt en had hem gelijk gekocht.

4 dagen heb ik hem nu, draag hem dag en nacht. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoevaak ik ernaar kijk, elke dag! Maar elke keer dat ik ernaar kijk, blijf ik steeds verbazen over hoe mooi me klokkie wel niet is.

Yep, ik ben besmet nu met dit wonderbaarlijke virus dat de naam “the Black Monster” draagt. Binnenkort maar kijken naar de Orange, Blue en als het geluk mij toelacht, wellicht the Yellow One…

Zo, dit moest ik even kwijt :slight_smile:


There can be only four: Black, Orange, Yellow and Blue

Uit de grond van mij hart: van harte gefeliciteerd!

Gerwin

Je wilde het “even kwijt”?! Dit monster-virus raak je juist nooit meer kwijt… :smiley:

Veel plezier ermee!

Jaja, wij kenne het. Het is zo besmettelijk als het vogelgriepvirus. :smiley:
Veel draagplezier. Plaats eens een foto zodat we kunnen meegenieten.

Ook fijn dat je dit leuke forum hebt weten te vinden, welkom hier. :wink:

Ik heb ze alle vier dus ken het gevoel heel erg goed.

Mvg Dennis.

Van harte gefeliciteerd met je monster (heb zelf de Orange)
En welkom hier op de Forum :slight_smile:

Groetjes

Roger

P.S. Foto’s zou leuk zijn van je Monster

Allereerst welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd :smiley:

En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe klok, het is inderdaad een geweldig horloge, en heel veel waar voor het geld. Spoedig zal hij ook weer in mijn collectie te vinden zijn :smiley:

Ruud

Een waarschuwing is op zijn plaats: Dat virus verspreidt zich nogal snel en is tot nu toe niet te stoppen !!

Voor een gele Monster hoef je niet echt geluk te hebben, wel een behoorlijke zak $$$$$$$$$.

HIer een foto om je nog meer erop te verheugen:

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de BM naast een SKX007 te leggen en daar een mooi plaatje van te schieten voor mij?

Ik durf het haast niet te zeggen hier, maar ik ben niet zo wild van het monster maar wel van mijn SKX007. Dan kan ik eens kijken of ik gelijk heb of mijn mening moet bijstellen.

Welkom bij de monsterclub.
Er is nu geen weg meer terug…zeg niet dat we je niet hebben gewarschuwd :wink:

gr,
Hans Mennink

Beetje groot, sorry :smiley:

Ruud

Ik heb, alweer een hele tijd geleden, de goede keus gemaakt :wink:
Hij komt mijn pols eigenlijk ook nooit af…

Maar of dat ook zo blijft als ik eindelijk de knoop heb doorgehakt over een Oris TT1, dat betwijfel ik.