Blackout Concept ervaringen

Beste,

Ik heb eindelijk de horloge gevonden die ik zoek. Het horloge is van het merk Blackout Concept en vroeg me af of deze betrouwbaar zijn. Heeft iemand hier een horloge van en wat zijn je bevindingen? :slight_smile:

Alvast bedankt!

2 likes

Ken de kwaliteit niet. Het is Zwitsers, voor wat het waard is. Onder de kap ligt echter een Japans miyota uurwerk. Om eerlijk te zijn, vind ik het niet erg goedkoop voor wel heel erg herkenbare kasten.

3 likes

Bedankt voor je antwoord!

Ik dacht ook al dat het niet echt goedkoop is voor wat je krijgt. Maar ik ben al heel lang op zoek naar een skeleton submariner - lookalike en deze is wel echt wat ik zoek… :man_shrugging:t2:

Ja klopt, ik zag eerder al dat je wat wou ombouwen.

Het uurwerk is op zich prima. Overal te servicen denk ik. Bouwkwaliteit en afwerking van het horloge ken ik totaal niet.

1 like

Ik ga het risico nemen denk ik. XD

Bedankt voor ja antwoorden alleszins. :slight_smile:

Succes! We zien de review wel verschijnen.

1 like

Zeker! :grinning:

Ik heb ook jou vraag voorbij zien komen en dacht dat ga je nooit vinden😅 en warempel exact wat je zocht.

Niet helemaal mijn ding (wel heel herkenbaar allemaal) ondanks ik sommige skeltons wel tof vindt en een sub ook mooi vindt. Maar hej! Smaken verschillen (gelukkig, anders wordt t heel saai)

Google wel ff op blackout concept review voordat je gaat proberen, lees niet heel veel positieve dingen maar zijn over het algemeen wel wat oudere berichten en een YouTube filmpje

1 like

Ziet er wel gaaf uit.
Als je hier naar zoekt dan heb je bingo.

1 like

Ik denk dat veel mensen dit maar niks vinden, maar dit is persoonlijk helemaal mijn ding. :star_struck:

Op google en youtube vind je inderdaad wel wat, maar de ervaring zijn nogal verspreid. Daarom dat ik hier even kwam luisteren naar de ervaringen.

Bedankt voor je antwoord trouwens. :wink: