Blains fantastische collectie!

Geloof het of niet maar ook meisjes uit Miami gaan wel eens op pad. :upside_down_face: Het was nog het pre-internet tijdperk dus Google Maps was er nog niet. Het traject was nogal onvoorspelbaar en de Hymer die we hadden was iets dorstiger dan we hadden berekend. 🥺

Ge-wel-dig!!! Bedankt voor de review. Ik heb genoten!
Mocht je nog meer reviews willen doen, ik kan je genoeg foto’s sturen :wink:

2 likes

Zeker als jij de reserve jerrycan op het kampvuur mietert “om de beren weg te jagen”. Ik weet niet wat er in die waterpijp van je zat, maar het was geen water.

2 likes

Ik zit net te denken ik kan @Chillekasper wel eens foto’s van alle 350+ horloges sturen die ik allemaal geflipperd heb. :smile:

3 likes

Make we er een combi van. Wordt het een review van een paar uur…

1 like

Op afstand te houden. Er zaten daar meer grizzly’s dan er Submariners op HF zijn. Dat weet jij ook. Dat was niet grappig, zeker niet omdat die deur van de Hymer naar de gallemiezen was nadat jij daar tegenaan was gelopen na dat flesje Oban 14.

Ik zie @jurk zich al in zijn striphandjes wrijven. :joy:

3 likes

Sorry jongens. Geen touw aan vast te knopen. Ik ga maar een strip over iets anders maken :exploding_head:

3 likes

Top review kasper ik heb genoten bedankt.:+1::+1::ok_hand::ok_hand::joy::joy:

1 like

@Chillekasper woorden schieten tekort…prachtig dit :+1:

6 likes

Leuk initiatief :+1:
Ik ben het zelden met je eens Kasper maar waardeer/bewonder je eigenheid zeker :sunflower:

3 likes

Een kleurrijke beleving!

Heb nu wel het achtergrondmuziekje in mijn hoofd. :wink:

5 likes

Prima! Doen we!

1 like

:sob::sob::sob::sob::sob::cry::cry::cry::cry:

1 like

Wacht maar af.

Leuke review, wellicht iets te lang. Rond de 10 minuten zou interessanter zijn als je er meerdere van gaat maken denk ik.

Haal volgende keer wel even alle glitter nagellak van je nagels af als je een wild feestje hebt gehad de avond er voor.
Het zit nu nog op je linkernagel.

2 likes

Heerlijke zwijmelvideo! :relaxed::+1:

1 like

Ik vind het wel aangenaam om naar te kijken .
.lekker je eigen verhaal, altijd goed.
Heel klein beetje meer directe info over het horloge mag best, waarom die bepaalde naam, hoe lang bestaat het model/merk, gangreserve oid… gewoon ietwat.

Volgende keer met gezicht???
Zo is prima hoor maar met gezicht en vertellend aan de kijker vind ik altijd wel wat meerwaarde geven.

Op naar de volgende review , You go girl

1 like

Wie ben jij om te bepalen of ik dat erop of eraf moet halen.:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het mag allebei.

1 like

Dat klopt, maar dat weet @anon67644742 niet