Blains fantastische collectie!

Of beide :crazy_face:

Wat een gezeur mannen.
Dan wordt het filmpje nog veel langer. Het forum is al vergeven van de technische info en weetjes over al die horloges. Deze bespreking is naturel, met de kennis die Kasper heeft. Verfrissend en aangenaam.

Oh ik heb de taalfout in de titel aangepast. Hopelijk vindt niemand dat erg.

2 likes

Absoluut mee eens.
Ook geen diepgaande info, gewoon een weetje, een dingetje extra.

Vond hem al lang. Heb zeker 30 minuten eruit geknipt. :crazy_face:

Ik vroeg mij idd wel af of @Chillekasper op advies zat te wachten.
Misschien wel.
Hij post een nieuwe video en krijgt een hoop feedback, naast gelukkig ook een aantal complimenten.

We moeten allemaal ergens beginnen.
Verder dan Archie Luxery is hij sowieso al.
En hij heeft een eigen ā€˜soundā€™.

Ik wens je heel veel succes met je kanaal Kasper!

2 likes

Ik gaf een goed bedoelde tip, jij noemt het gezeur.

2 likes

Precies zo en geloof dat het best nog eens wat kan gaan worden!

2 likes

Ik waardeer de tips, feedback, etc!

3 likes

Haha, @ChilleKasper. Wat leuk!

1 like

Was leuk om te kijken :+1:
Ook wel een hele mooie collectie overigensā€¦

1 like

Inderdaad. Een prachtige collectie.

1 like

Ik ging ervan uit dat jullie daar eerder op aan zouden slaan. :grin:

Want ik wil helemaal geen verdieping. Ik wil gewoon een gezellige review.:slightly_smiling_face:

tenor (5)

2 likes

Nou over vintage gesprokenā€¦ En niet bepaald een dresser :rofl::rofl::rofl:

Mooie collectie. Beetje goud zal wel staan in de collectie.
Dat mis ik. Maar ach ook geen citizen :zipper_mouth_face:

1 like

Allereerst waardeer ik het initiatief dat word genomen door Kasper, maar eerlijk gezegd komt het op mij zeer amateuristisch over. Als ik niet had geweten dat dit van een forumlid was maar van iemand die ā€œhorloges wel leuk vind om het uiterlijkā€ had ik het ook geloofd. (geef je ook eerlijk toe in de video)

  1. horloges reviewen die je nooit in het echt hebt gezien, laat staan hebt vastgehouden of zelfs maar omgehad. Dat is hetzelfde als klagen over de geluidsoverlast en slechte stoelen in een Falcon 900 CX terwijl je zelf economyclass vliegt met EasyJet.

  2. iets meer kennis tonen zou geen overbodige luxe zijn. De Casio was zwart, maar welke techniek is er gebruikt om het horloge zwart te maken (PVD?).

  3. het punt waarop je aangeeft niet te weten waarom de Speedy op de foto de Speedy Tuesday heet is hetzelfde als niet weten welke dag er na de zaterdag en voor de maandag komt.

  4. ik weet niet welk dialect je hebt maar voor kijkers die uit andere delen van het land komen klinkt het echt heel vreemd. Ik merk het ook in je schrijven, maar als ik het zo hoor op video denk ik hƩ bah. Net als die mensen die Ford (automerk) als Vogd uitspreken.

Hopelijk neem je mā€™n punten niet al te persoonlijk en zie je het als verbeterpunten voor toekomstige videoā€™s, want zoals ik zei; ik kan dit type video zeker waarderen, maar er is wel wat finetuning nodig voor de toekomst imho. Succes ermee @Chillekasper ! :+1:

1 like

FTFY

Ja, van die rest-van-Nederlanders. En die hebben verdulleme ook gewoon stemrecht hƩ. Daar moesten ze eens wat aan doen.

6 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Hoe meer persoonlijk kun je worden man! Lekker subtiel.

Ik ga maar niks reviewen met mijn zachte G.

6 likes

Het geestige is dat het waarschijnlijk nog goed bedoeld is ook.

Hmm, hoe kan ik deze jongen nou opbouwende kritiek geven? Ah ja, ik weet wel wat.
'Als je nou eens fatsoenlijk leert praten met die provinciale bakkes van je dan zou het al een hoop schelen.'
Zo ā€¦ toch weer een goede daad verricht vandaag.

7 likes

Mits Brabants: Het mooiste dialect van NL!

1 like

Volledigggg mee eens :wink:

1 like