Ben in het bezit van een DW1 US versie. Het horloge is twee keer mee op uitzending geweest maar door de zon zijn de wijzerplaat en wijzers sterk verbleekt. Ik heb het horloge lang in die staat gelaten als “reminder” maar het is tijd om er iets aan te doen: plaat en wijzers vervangen. Inmiddels de leverancier benaderd maar er zijn geen onderdelen meer verkrijgbaar. Mss het horloge anonimiseren en het weer dragen? Iemand ervaring met modden van dit horloge? Tips? Adviezen? Goede ideeën? Greetz. Mark.
Met dank aan Dhr Google aangezien m’n klok aanstaande maandag bij Blancier weer op de post wordt gedaan.
Ik heb er ook een Mooi hé.
Je bedoeld deze toch.
Laat even een foto zien van de jouwe snap niet helemaal wat het probleem is?
Ja, mooie klok! Heb een DW1 en een DW2 en twijfel er over om nog een DW2 bij te kopen. De DW1 is twee keer mee naar Afganistan geweest waardoor de wijzerplaat en de grote wijzers hun felle kleur zijn kwijt geraakt. Alles is dus “mat” geworden door de zon. Ik had, omdat er geen onderdelen meer verkrijgbaar zijn, gedacht om een DW2 te kopen en deze als donor te gebruiken maar dat schijnt niet te passen. Er moet dus iets anders gebeuren…. Greetz. Mark.
Zie foto, wijzerplaat en wijzers tijdaanduiding fors verbleekt. Heb inmiddels een donor horloge gevonden (DW2) want wijzerplaat en wijzers zijn identiek. Iemand in de regio Tilburg die het aandurft om voor mij de wijzerplaat en wijzers over durft te zetten? Ik durf het iig (nog) niet.
Toch besloten om de verbleekte Desert Wolf te voorzien van een nieuwe wijzerplaat. Zoektocht naar een wijzerplaat voor een Miyota OS20 mechanisme was niet zo spannend. Kan alleen geen set wijzers vinden. Heb geen wijzers chrono nodig maar UMS zijn ook verbleekt. Wordt alleen niet veel wijzer van de pasmaat: lengte van de wijzers ga ik wel uitkomen maar pasmaat op het mechanisme is vaag. Is dat universeel? Wie kan mij hiermee verder helpen?
Greetz.
Mark.