Blancpain-bezoek


hierbij twee foto’s die ik gemaakt tijdens mijn bezoek aan Blancpain, waarop zowel de voor-als achterzijde te zien zijn.
Dit is het top-model van Blancpain. prijs? zo’n 750.000.-- Euro? Hoeveel??? ja inderdaad zo’ n 1,6 miljoen gulden!!
Een horlogemaker werkt hier ongeveer 1 jaar aan!

De kwaliteit van de foto’s is niet optimaal, beide zijn gemaakt met een SONY-T7 compactcamera, zonder flits.
RHV

###Edit op verzoek van poster###

Nou, om nou te zeggen dat de kwaliteit niet optimaal is, terwijl iemand er een jaar aan geknutseld heeft… :smiley: :smiley:

Prachtig vakmanschap, en heel leuk om te zien; maarruuuuhhhh: een bezoek brengen aan Blancpain en maar twee fotootjes???

Groet,

De laatste zin in mijn bericht over Blancpain is wel erg “krom”

Ik schrijf dus dat een horlogemaker een jaar aan dit horloge werkt. ik vervolg dan met: De kwaliteit is niet optimaal, een goed verstaander begrijpt natuurlijk dat ik de kwaliteit van de foto’s bedoel.!
RHV

Ooooooooooohhhhhh, nou snap ik 't ook! :smiley: :smiley:

NB: let ook hier op het gebruik van de smilies, waarmee op een forum aangegeven wordt dat het meer als grapje bedoelt is (bv het opzettelijk “verkeerd begrijpen”)

ben erg benieuwd ofdat je meer foto’s hebt gemaakt …

seamaster Schreef:

ben erg benieuwd ofdat je meer foto’s hebt gemaakt

mvrgr joost

nog twee foto’s en dan heb ik niks meer

afwerking van de getoonde onderdelen zien er goed uit , maar dat mag je natuurlijk ook wel verwachten in deze prijs klasse :wink:
jammer dat er niet meer foto’s zijn…

De meeste onderdelen zijn niet groter als een paar millimeter en dan zo knap bewerkt…petje af hoor !!

Heb je bij Blancpain ook aangegeven dat de kwaliteit niet optimaal is ? Dan snap ik dat je niet meer foto’s hebt “kunnen” nemen (:smiley:

Wauw had ik ook graag gezien. Heel gaaf!

hoe zou ik de tekst in mijn eerste bericht over Blancpain aan kunnen passen? wie kan mij dit vertellen?
RHV

Je kunt je tekst de eerste 10 minuten na het posten nog aanpassen, daarna niet meer.