Ik heb niets tegen kleine(re) horloges, heel stijlvol kan dat zijn. Maar dit model lijkt mij gewoon niet mooi in zo’n maat. Model vind ik ook wat saai trouwens.
Ook in 43mm vind ik het een model wat niet in balans is, maar de trend naar weer wat kleinere horloges juich ik ook toe.
Net als ik!
Dat zou ik ook toejuichen, ware het niet dat ik geen trend bespeur. Is gewoon een nieuw dameshorloge…
Sorry hoor maar dat is echt te kort door de bocht.
38 mm is een mooie maat. Echter, ik sluit me aan bij @malus65. Te kleine indexen.
Datum stoor ik me niet echt aan en de diep blauwe kleur kan ik wel waarderen.
Fijn weekend!
Daar hoef je je niet voor te excuseren…
Mooie Boctok wijzers
Voor de rest erg saai en de datum op deze manier is uit den boze.
Mooi formaat wat mij betreft, er lijkt echter iets uit verhouding waardoor ik het geheel niet zo mooi vindt ogen als het 43mm model.
Ik snap ze niet zo goed bij Blancpain. Waarom eerst een 43 mm (te groot maar het schijnt de trend te zijn) en dan weer doorslaan naar een belachelijke 38 mm? Echt, wie neemt daar dit soort beslissingen?
De blauwe in 40/41mm voor dezelfde prijs als de 38mm versie, en ik bel de juwelier.
Wauw!
Die hadden ze al in het wit, ze hebben er alleen een ander kleurtje bij in de markt gezet. Voor de wat stoerdere vrouw.
Nee, voor wijven. Stoere vrouwen zijn geen wijven en dragen geen witte klokjes.
Yeps, my idea! Maar eerst ff passen
Volgens jou heeft Blancpain betreffend horloge op de markt gezet voor wijven want stoere vrouwen zijn geen wijven en dragen ook geen witte klokjes…?!
Klopt! Zie je, je snapt het wel!