Wow te gek! Blancpain gaat de FF Bathyscaphe uitbrengen in 38mm naast die van 43mm! Alhoewel je altijd wat te zeuren moet hebben en ik denk “mwoah, 40mm was beter geweest” ben ik echt HEEL benieuwd hoe dit horloge op mijn pols zal staan.
Mooi horloge en alweer zoals bij vele horloges, de datum mijn inziens op de verkeerde plek.
Dan liever geen datum.
Houd me vaak tegen om een bepaald horloge te kopen.
Ja die datum mag van mij ook weg, denk dat de wijzerplaat er dan net een tikje op vooruit gaat. Sowieso hoeft een datum op een horloge van mij niet, heeft ook wel met de grootte van mijn collectie en het steeds weer moeten instellen te maken.
Helaas weer geen “echte” foto’s dus tricky om er iets over te zeggen, maar hij ziet er zo zeker niet verkeerd uit.
Van mij had dat Fifty fathoms niet op de dial te hoeven staan, maar goed he zo’n herkenbare naam zullen ze er wel niet zo snel afhalen
Ik vind de geborstelde kast mooier dan de gezandstraalde variant, maar de wijzerplaat vind ik wel mooier. Ook zit de datum op 3 uur, maar tussen 4 en 5 vind ik hem ook mooi en zeker niet storend.
Ja, en daar ben ik er af en toe ook een van. Het gaat om dit specifieke horloge. De doelgroep daarvoor is volgens mij toch echt van het vrouwelijke geslacht.
Sportief horloge met dikke bezel, blijft een klein wijzerplaatje over…
Last but not least comes the Bathyscaphe 38 (!) mm version for ladies:
This is a vintage ladies Bathyscaphe which I found 10 years ago in the archive of Blancpain in Le Brassus - quite impressive what use an image that slept 10 yours on my hard drive might have on day, right?
Zeer zeker wel, ik draag geen horloges groter dan 40mm, heb een prachtige blauwe Tudor Sub in 36!mm. Alleen vind ik dit model vleesch noch visch. Te dressy voor een duiker, te kleine indexen etc.