even voorstellen , in 1994 kocht ik mijn eerste Rolex Sub , toen nog ver onder de list prijs , anderhalf jaar geleden begon het weer te kriebelen , echter ik verdom het om een Rolex te kopen heel ver boven de list prijs , zich zelf respecterend Nederland doet het wel terwijl ze 10 jaar geleden niet eens van het merk gehoord hadden , met alle respect daar doe ik niet aan mee . twee jaar gelden werd ik geattendeerd op Blancpain , en wat denk je eigenwijs als ik ben , ik heb een Fifty Fathoms in titanium aangeschaft , volgende week ga ik hem halen in Maastricht , ben benieuwd naar de reacties
Foto’s Ron…foto’s willen we zien.
Dit
Welkom Ron…
Je hebt een mooie aankoop gedaan! Welke FF heb je jezelf cadeau gedaan? Één 45mm of een 43 Bathy?
Mijn goodies
Uit eigen ervaring kan ik je alvast verklappen dat het met die reacties wel snor zit… mits je zoals hierboven al meermaals aangehaald is plaatjes toont
You go girl.
de 45 en ik moet je zeggen er is niets mis met deze maat zeker in het blauw
weekje geduld nog
Heb je hem in het blauw of zwart? Nato, sailcloth of metalen band? Ja ik weet… een hoop vragen
dank je wel
plaatjes volgen , weekje geduld nog
sailcloth
Welkom, en zal je eerlijk zeggen, die Blancpain is zeer mooi. Ben benieuwd naar de foto’s!
hele mooie foto trouwens
ik ga mijn best doen
Respect man!
dank je
Mooie keuze! Heb er ook eentje incoming maar dan staal.
Daar kan geen enkele Rolex tegenop.
Welkom hier!
Prachtig horloge die Blancpain😍
ben ik helemaal met je eens
Nou verdimme, show us the money!