Blancpain fifty fathoms titanium

even voorstellen , in 1994 kocht ik mijn eerste Rolex Sub , toen nog ver onder de list prijs , anderhalf jaar geleden begon het weer te kriebelen , echter ik verdom het om een Rolex te kopen heel ver boven de list prijs , zich zelf respecterend Nederland doet het wel terwijl ze 10 jaar geleden niet eens van het merk gehoord hadden , met alle respect daar doe ik niet aan mee . twee jaar gelden werd ik geattendeerd op Blancpain , en wat denk je eigenwijs als ik ben , ik heb een Fifty Fathoms in titanium aangeschaft , volgende week ga ik hem halen in Maastricht , ben benieuwd naar de reacties

26 likes

Foto’s Ron…foto’s willen we zien.

6 likes

Dit :point_up_2:

Welkom Ron…

Je hebt een mooie aankoop gedaan! Welke FF heb je jezelf cadeau gedaan? Één 45mm of een 43 Bathy?

Mijn goodies :sweat_smile:

Uit eigen ervaring kan ik je alvast verklappen dat het met die reacties wel snor zit… mits je zoals hierboven al meermaals aangehaald is plaatjes toont :stuck_out_tongue_winking_eye:

29 likes

You go girl. :stuck_out_tongue:

1 like

de 45 en ik moet je zeggen er is niets mis met deze maat zeker in het blauw

1 like

weekje geduld nog

3 likes

Heb je hem in het blauw of zwart? Nato, sailcloth of metalen band? Ja ik weet… een hoop vragen :sweat_smile:

dank je wel

plaatjes volgen , weekje geduld nog

sailcloth

2 likes

Welkom, en zal je eerlijk zeggen, die Blancpain is zeer mooi. Ben benieuwd naar de foto’s!

hele mooie foto trouwens

1 like

ik ga mijn best doen

Respect man!

dank je

1 like

Mooie keuze! Heb er ook eentje incoming maar dan staal.
Daar kan geen enkele Rolex tegenop.

5 likes

Welkom hier!:+1:
Prachtig horloge die Blancpain😍

ben ik helemaal met je eens

Nou verdimme, show us the money!