Ga hem vrijdag halen
Ik kijk uit naar de foto’s!!!
Pffff
Heren , dames ook horloge nu om de pols , ik heb inmiddels begrepen , ook Blancpain heeft de prijzen verhoogd , voor alle twijfelaars 45 mm is groot maar absoluut niet te , draagt en voelt fantastisch , foto’s volgen , nu aan de borrel olv , denk wel na over een originele vouwsluiting , graag reacties , en nogmaals draagcomfort is top
Waarop?
Duurt lang !
Op of over een vouwsluiting
Heb je hier überhaupt al een foto gepost? Graag reacties? Wel, je houdt van aandacht
Vouwsluiting is de ultieme toevoeging als je het mij vraagt! Ik heb hem er ook bij… alvorens de prijsverhogingen was die het lieve sommetje van € 1700,00
En zoals @DVR opmerkt… foto’s zijn we dol op hier
Prachtig de vouwsluiting , ik heb al wat foto’s , maar Maastricht is te gezellig , komt bij ik ben een digibeet dus even kijken hoeveel werkt
Schitterend! Valt me wel één ding op: de markering van de bezel… ik ben gewend om een opbouw te zien van 15, 30 , en 45… hier zie ik een andere opbouw (beginnend met de 45 op 3 uur)
Daar zit zeker een gedachte achter
Heren ik heb getracht met mijn iPhone er iets van te maken , nogmaals het is een topper , ja 45mm is fors maar absoluut niet te Inmiddels begrepen , dat de list prijs verhoogd is
Pffff, mijn fout , ik zou nog wat foto’s posten , even niet opgelet
Inderdaad was mij nog niet opgevallen.
Dat zal wel een countdown functie zijn.
Net als op de tudor pelagos fxd.