Blancpain fifty fathoms titanium

Ga hem vrijdag halen

2 likes

Ik kijk uit naar de foto’s!!!

Deze gepast. Ook Blancpain en titanium :nerd_face:
Maar wat is die mooi :star_struck:

.

12 likes

Pffff :heart_eyes: :star_struck:

1 like

10 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Heren , dames ook horloge nu om de pols , ik heb inmiddels begrepen , ook Blancpain heeft de prijzen verhoogd , voor alle twijfelaars 45 mm is groot maar absoluut niet te , draagt en voelt fantastisch , foto’s volgen , nu aan de borrel olv , denk wel na over een originele vouwsluiting , graag reacties , en nogmaals draagcomfort is top

1 like

Waarop?

1 like

Duurt lang !

Op of over een vouwsluiting

Heb je hier überhaupt al een foto gepost? Graag reacties? Wel, je houdt van aandacht :rofl:

Vouwsluiting is de ultieme toevoeging als je het mij vraagt! Ik heb hem er ook bij… alvorens de prijsverhogingen was die het lieve sommetje van € 1700,00

En zoals @DVR opmerkt… foto’s zijn we dol op hier :ok_hand:t3:

3 likes

Prachtig de vouwsluiting , ik heb al wat foto’s , maar Maastricht is te gezellig , komt bij ik ben een digibeet dus even kijken hoeveel werkt :blush::blush:

Schitterend! Valt me wel één ding op: de markering van de bezel… ik ben gewend om een opbouw te zien van 15, 30 , en 45… hier zie ik een andere opbouw (beginnend met de 45 op 3 uur)

Daar zit zeker een gedachte achter :sweat_smile:

1 like

4 likes

Heren ik heb getracht met mijn iPhone er iets van te maken , nogmaals het is een topper , ja 45mm is fors maar absoluut niet te :blush: Inmiddels begrepen , dat de list prijs verhoogd is

1 like

Erg mooi en “logische” bezel haha, maar mijn vraag ging over dit model:

Pffff, mijn fout , ik zou nog wat foto’s posten , even niet opgelet :blush:

Inderdaad was mij nog niet opgevallen.

Dat zal wel een countdown functie zijn.

Net als op de tudor pelagos fxd.

1 like

2 likes