Hallo,
Zondag 29-09-2013 is in Huissen bij Arnhem een Blancpain fifty fathoms met serie nummer 569 gestolen. Het is een horloge wat niet veel voorkomt. Graag hulp in deze.
gouden tip wordt beloont.
bvd
Hallo,
Zondag 29-09-2013 is in Huissen bij Arnhem een Blancpain fifty fathoms met serie nummer 569 gestolen. Het is een horloge wat niet veel voorkomt. Graag hulp in deze.
gouden tip wordt beloont.
bvd
Héél vervelend, dacht toch dat de ‘Quote 500’ groep nu veroordeeld is en achter de tralies zit. Veroordeeld tot een schramele 6 jaar. Dat betekent dat de ‘heren’ na 4 jaar alweer buiten lopen. Het lijkt dat misdaad loont.
Kan je iets meer melden over de omstandigheden van de diefstal?
Héél vervelend, dacht toch dat de 'Quote 500’
groep nu veroordeeld is en achter de tralies zit.
Veroordeeld tot een schramele 6 jaar. Dat betekent
dat de ‘heren’ na 4 jaar alweer buiten lopen. Het
lijkt dat misdaad loont.Kan je iets meer melden over de omstandigheden van
de diefstal?
Lijkt mij niet slim om dat hier neer te zetten.
Ga er nl. maar vanuit dat dit soort “heren” hier regelmatig meelezen.
I.i.g. succes met het terugvinden van je mooie horloge!
Lijkt mij niet slim om dat hier neer te zetten.
Ga er nl. maar vanuit dat de “heren” hier
regelmatig meelezen.
+1. Vroeg me dan ook gelijk af of Ruhler lid van het “gilde” was. Sorry, Ruhler 
Lijkt me ook bijzonder onverstandig om hierover details te vermelden op een publiek forum.
Bah door het jatvolk tegenwoordig kan je niet meer optimaal genieten van je verzameling omdat alles in kluizen en kisten inc boobytraps bewaard met worden.
als het aan mij had gelegen hadden ze 20jr mogen krijgen, als ze hier mee lezen prima , ik laat mij niet intimideren.
Wel goed dat je het vermeldt. Maakt het misschien toch wat moeilijker om door te verkopen.
balen zeg >X
las laatst dat niet alle gestolen waar gelijk doorgesluisd wordt naar buitenland. bleek n hoop mobieltjes ofzo op de zwarte markt/bazaar werd verkocht…
niet dat die blancpain daar waarschijnlijk opduikt, maar wie weet misschien ergens binnen nederland?
Ik woon daar vlakbij.
Dus als ik iets hoor of zie betreffende het horloge zal ik je contacten.
Maar ik denk hoe lullig ook dat het horloge over alle bergen is.
Groeten.
Noel.
Ik neem aan dat je aangifte hebt gedaan. Kia kan ook even Blancpain vragen of ze een gestolen horloges register hebben. Als hij dan voor service wordt aangeboden zien ze dat.