Blancpain is back (in mijn collectie)

Ik wilde je net complimenteren met dit mooie horloge maar nu lees ik dat hij stuk is :flushed:

Vind ik geen mooi model

1 like

Dat is goed om te weten mocht ik ooit nog een service nodig hebben. 3 maanden is wel te overzien. Al hoor ik overal dat ivm corona het overal langer duurt nu

haha ik begrijp je punt. Ik ben geen persoon die echt van de duikhorloges is dus de fifty fathoms kan mij niet bekoren. Echter blijft het een iconisch horloge als (een van de) eerste duikhorloge. Ik zou er zelf ook niet het geld aan uitgeven (maar dat zou ik ook niet aan een submariner doen).

1 like

Prachtig horloge! Hier nog een BP fan :grin:

5 likes

Ook echt een prachtig exemplaar. Het positief verrast me nog hoeveel niet fifty fathoms blancpain liefhebbers er hier zijn omdat ik er bijna nooit iets over hoor.

1 like

Ja de andere modellen dan de FF’s zijn echt een beetje ondergesneeuwd naar mijn idee. Zonde, want het zijn echt prachtige horloges met indrukwekkende uurwerken :slight_smile:

1 like

Zonde maar anderzijds zorgt het voor leuke “koopjes”. Het doet me denken aan AP met de Royal Oak. Slachtoffer van zijn eigen succes (maar wel in mindere mate natuurlijk)

1 like

Absoluut, je krijgt echt veel horloge voor je geld.

1 like

Heel fraaie Blancpain! Onderschat horloge van een onderschat merk. Onterecht! Geniet er van! :partying_face:

1 like

De service voor mijn Flyback was vorig jaar, dus wel onder Covid maar ik weet natuurlijk niet wat Covid nu doet voor servicetijden. Maar Covid of niet, 8 maanden is idioot, het is geen minute repeater.
Hier nog een foto van één van mijn andere BP’s, een Ultra Slim

3 likes

Ben ik met je eens. En ze kon aan de telefoon niet met zekerheid zeggen dat het niet langer dan 8 maanden werd
 maar goed hopelijk is het voor nu opgelost. En dat is ook een erg mooie blancpain! ik heb een Villeret ultra plate gehad in het verleden. Ik denk dat er op een gegeven moment een Villeret complete calander zal worden toegevoegd. Draag je mooie horloges in gezondheid!

De Léman vind ik plezieriger qua ontwerp en formaat.

Ik hoop dat je horloge vlot gerepareerd is.

Hieronder mijn (ex-Brava) Ultrathin BP Léman.

3 likes

Gefeliciteerd met je NA! Leuk en interessant filmpje ook. Geniet er van :slight_smile:

1 like

Even een korte update. Heb gelukkig de bevestiging gehad dat het probleem goed op te lossen is en ik het horloge tegen het einde van deze week kan ophalen. Dan kan ik eindelijk van mijn mooie NA genieten

2 likes