Blancpain only

hmm, deze heeft wel een schoonheid en is voor deze leeftijd wel heel erg mooi…maar verpatsen dat weet ik niet zo hoor :wink:

Eer dat Frodo wat verkoopt op HF ben je enkele maanden en 10-tallen upjes verder. Dan is die BP al lang weg joh.

6 likes

De gewone Bathy is al geweldig, maar deze is fenomenaal :heart_eyes:

1 like

:laughing: Ah ja. Dat was ik even vergeten.

@anon51488064EVHF zou wel gaaf zijn deze originele barakuda naast je nieuwe barakuda.

Ben je toch een soort van verzamelaar van mooie blancpains.

1 like

hahaha daarom weten ze kwaliteit op het duitse uhrforum wel te waarderen…de bp is al lang weg, schemavuller :rofl: :joy:

Alles is relatief. :sunglasses::beers:

1 like

ja da hast du recht…:wink:

1 like

Had zo een mooi setje kunnen zijn…

2 likes

de indices maken m.i. al een wereld van verschil…bij de oudere veel gaver. Van de ene kant jammer dat deze weg is, maar moet het wel dragen, en dat was niet het geval…vind btw, weet niet of je ze in de hand hebt gehad, dat de bezel van de ‘oude’ beide kanten draaibaar is (en toch wat stroef) niet passen bij een duiker. Daarbij is de zichtkast van de B52A schitterend, die bij de oude wordt verborgen

Draaibaar naar beide kanten was heel normaal vroeger. Heeft rolex ook. Bidirectional.

Stroef is gewoon omdat die vies is. En dat hoeft niet het vies van echt vies te zijn. Klein vuiltje is dan al genoeg.

i know maar ergens in de beleving miste ik het klikken van de bezel :slight_smile:, zoals ik bij de B52a de klik miste om deze te dragen (strap is wel bij beide een verademing)

De gewone Bathyscaphe is helaas niet helemaal mijn ding… maar deze Hodinkee LE blijf ik mooi vinden. Iedere keer kom ik er weer bij terug. Jammer dat het geen gewone productie is.

6 likes

En de bucherer blue ?

Yes. Ook mijn favoriet. Kleine gave kast en stoere en eenvoudige dial.

1 like

Even opgezocht. 'Hmm ik kan nog niet zo wennen aan de kleine indices. :thinking: Daarin vind ik de dial van de Hodinkee LE gewoon mooier.

1 like

Ja voor die tip moeten we nog steeds een provisie afspreken :rofl:

Haha idd mijn zoon zou zeggen kus op je voorhoofd🤣

Stoere kast helemaal geborsteld ook. Ik heb hem nog niet te koop zien staan maar zou prima hier naast passen :blush:

6 likes

Kijk, ik mag hier nu ook even posten. Al is het niet voor lang, vandaag geleverd door een vriend van me maar geen blijver.

15 likes

Wel een mooi exemplaar!

1 like