Blancpain only

Het valt mij op dat er op dit topic weinig over Blancpain te vinden is! Ik kan ook geen Blancpain only topic vinden. Hoe kan het dat Blancpain zo weinig te vinden is op het forum? Een Blancpain is namelijk al enige tijd mijn ‘‘grail’’.

Zijn er hier mensen met een Blancpain?

56 likes

Voor mij is het geen Blancpain maar walletpain :rofl:

Mooi horloge wel! Lijkt me wel een nachtmerrie om in te stellen. Krijg je er een gratis watchwinder bij? :laughing:

6 likes

Ja walletpain heb je wel een punt… deze is 20k volgens mij…

Maar blancpain heeft een hele handige manier van verstellen. Onder de lugs zitten een soort knoppen waarmee je zonder een apparaat alles kan verstellen. Je kan hem ook niet slopen, als je hem op het verkeerde moment verstelt gebeurt er gewoon niks.

Daardoor heb je ook niet van die lelijke dingen op de zijkant van de kast waar je alles mee kan verstellen. Best handig!

1 like

Begrijp me niet verkeerd het is een prachtig horloge! Ik hoop dat je je hem ooit kan veroorloven en dat je dan je graal hebt. Veel succes eigenlijk met je queste. :slight_smile:

46 likes

Blancpain is een schitterend merk, echter snel de datum verzetten gaat niet zomaar bij deze barakuda…5 a 10 min draaien;)

3 likes

36 likes

Cool! Heb je daar heel toevallig een foto van?

Er zit een quickset date feature op de Barakuda. Daarmee kan je de datum snel verzetten. Werkt prima op de mijne.

21 likes

Deze Fifty Fathoms Milspec is afgelopen maand uitgebracht in de USA samen met Hodinkee. Ultieme duik tool watch
Is er een HF-er die deze heeft weten te bemachtigen?
afbeelding

7 likes

Blancpain-Watch-Under-lug-correctors-2

Een soort knop bij de aansluiting van de lug op de kast dus. Verschillende knoppen om de verschillende dingen te verzetten.

5 likes

Grappig, mooi systeem zo! Dank voor de foto!

1 like

Geen snelverstelling?

Oh man :see_no_evil:

Wel een heel mooi plaatje he.

haha zo vaak heb ik deze om gehad niet dus…:slight_smile:

Ah. Wacht even. Jij hebt ook al zo
Mooie barakuda. Maar dan 1 met quick date set?

Misschien @anon51488064EVHF aangeven hoe dit werkt😆

1 like

hahaha batman…ik robin in de leer…(vanochtend even gesteld kreeg de datum niet direct verzet, waarschijnlijk zat ik nog te slapen en maar draaien, draaien… :rofl: :joy:
ben ik blij dat jurk even uitgetekend is, anders zou me vast de gebruiksaanwijzing uittekenen :), met zo’n map of zo in het cafe

1 like

haha even toch maar zelf geëxperimenteerd ; de kroon in tegengestelde richting draaien, doet het hem! :wink: fijne avond

2 likes

Ah fijn. Is dat weer geklaard. Anno 2020. Kerstavond 2. :smile:

Waar zou ik zijn zonder jou?? :))Waarschijnlijk shit…ja catan spelen nu

2 likes