Deze Blancpain blijf ik prachtig vinden. Heel jammer dat ze deze niet meer maken. Echt zonde.
Goed gezien. Inderdaad.
Wat een stel schitterende foto’s zeg. Subliem.
Wat een enorm gaaf horloge
Lekker vaak doen dit! Geweldig mooi horloge, heerlijke plaatjes.
Dank heren
Zojuist mijn Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe 43mm verkocht aan een allervriendelijkste Belgische meneer. Het was (en is) een top horloge, maar ik merkte dat ik er erg voorzichtig mee was. Te voorzichtig zeg maar wat resulteerde in te weinig draagtijd. Ik ga nu een goedkoper horloge aanschaffen dat ik als daily watch kan dragen.
Heel mooi, kidding aside (mijn vorige posts), dit is altijd een waar genoegen om te zien.
Voor mij is deze tezamen met de SeaQ de ultieme duiker, persoonlijke voorkeur welke je uiteindelijk koopt maar voor mij beide top en evenwaardig. Ik geniet telkens opnieuw van je prachtige foto’s. Hopelijk kan je van dit horloge heel lang genieten. Er is niets beters!
Wat een beauty
Gelukkig kan je het niet laten
Het is gewoon een erg fotogeniek modelletje… bijna een goede reden om nog eentje te kopen
Niet normaal, vooral foto 1. Beter gaat het niet worden…
Super foto’s ook. Heerlijk die Blancpains!
Het lijkt wel “mijn” Blancpain only topic
Weer een mooi plaatje van zojuist wat ik jullie liefhebbers niet wil onthouden
@whisky Krijgt de jouwe nog polstijd?
Helemaal waar maar dat gevoel heb ik bij GO only ook.
En net voor je voorlaatse foto hier was ik toch al aan het verlangen naar een nieuw ‘shot’.
Ik heb ondertussen de BP dealer een prijsvoorstel gedaan voor die welke ik al ‘tig’ keren gepast heb. Maar dat is nu al meer dan een week geleden en nog steeds geen reactie. Ofwel mail ‘verloren’, verontwaardigd of gewoon ‘geen goesting’. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Die twee GO’s van je zijn ook de max!
Ik zou er gewoon eens een vriendelijk telefoontje aan wagen en er eens naar vragen
Straf, door dat hier te schrijven besloten toch nog maar is een follow up mailtje te sturen.
Letterlijk 2 minuten later bericht dat ze dat mailtje van 5 mei niet ontvangen hebben. Dus nu nog maar is gestuurd. Spannend (alweer).