Blancpain only

Dankzij jouw foto’s waardeer ik de mijne nog meer, wat een mooie details en afwerking hebben ze toch!

Lucky us!!

10 likes

Ja het is ook gewoon echt een topper! Vandaag was ik in fotomodus :sweat_smile:

Nog een paar…

19 likes

Wat een gave foto’s maak jij toch, mij lukt het niet :sweat_smile:

1 like

Beste video over the FF

2 likes

Terecht wordt het woordje grail op het einde benoemd in deze video :ok_hand:t3:

2 likes

:star_struck:

1 like

Die had ik toevallig vanmiddag al gezien… maar hij stond nog niet op de website. Ik was benieuwd naar Tim zijn prijs :rofl:

10 likes

14 likes

11 likes

Close up van de stalen bracelet, echt van een andere klasse dan ik gewend ben qua afwerking. Oftewel een aanrader :wink:

8 likes

Weet iemand welke schroevendraaier of tool je nodig hebt om deze pinnen te verwijderen zodat ik de band kan wisselen?

5 likes

Dat is een heel klein inbusje… de maat weet ik zo niet; Ik heb er eentje besteld. Of ik hem ooit nog ga krijgen vraag ik me inmiddels af :sweat_smile: Op chrono24 staat een setje aangeboden overigens! Overigens zitten ze volgens mij aan iedere kant afzonderlijk geschroefd.

Edit; 0.9 mm is het waarschijnlijk

1 like

Ok, zal eens informeren bij de dealer als mijn bandje binnen is wat zo’n tool bij BP kost. Om elke keer naar de dealer te rijden voor een wissel is ook zo wat :sweat_smile:

1 like

De NA :sunglasses:

41 likes

:smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

1 like

Super fraai weer. Gefeliciteerd!
Op alle andere foto’s van de Bathyscaphe vond ik het altijd maar een saai en flets horloge… maar je hebt je horloge weer eens zeer fraai vastgelegd.

1 like

Dank :smiley:

Nee flets is hij zeker niet!

18 likes

Van harte! Nu nog een No Rad :slight_smile:

10 likes

no shit, Sherlock :joy:

Nee ik doe het er maar even mee… ook mijn gas wordt duurder :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes