Ik vind mooi. En ik mis een duiker…. ![]()
![]()
Moet jij niet nog heel erg in je wittebroodsweken zitten van je laatste aanwinst? (Hoewel ik het hard met je eens ben)
Uiteraard. Deze gaat het ook niet worden maar dat neemt niet weg dat ik ‘m best geslaagd vind.
Ik vind hem echt supervet.
Hij combineert Bathyscaphe en alles wat cool is aan Blancpain met (inderdaad) een zeer sterke SJE093 vibe, en ik ben helemaal voor!
Wat een gaaf ding!
Uhu.
En waarom in godsnaam op leer, nb met contrasterende stiksels.
(Band v/d 093 er ook nog nooit op gehad overigens).
Mijn eerste post in Blancpain only denk ik.
Geinig.
Die stond daar vorig jaar al tekoop. Toen had ik hem al eens gedeeld. Of hij moet opnieuw ingeruild zijn. Kostte toen als ik mij niet vergis, rond 10k.
Ik vind het een prachtig horloge overigens. Maar die prijzen zijn mij echt te gek aan het worden. Een seadweller a 13k vond ik eigenlijk al te gortig.
Waar gaat het heen.
En iedereen maar zeuren dat een ingenieur zo duur is met zijn 12 a 13k
de reguliere fifty Fathoms kost nu ongeveer 18k. Een aantal jaren geleden, 14k. Koekoek! ![]()
Ik wil graag weer een 168005 in ongepolijste staat terug.
Ook zoiets… ![]()
Maar zal het hier niet langer vervuilen.
Succes!
Als de Bathyscaphe erin komt dan gaat de SJE093 eruit, duidelijk. Heb er nu eentje gereserveerd maar die fauxtina zit me nog dwars.
Ik denk dat je hem in het echt moet zien. En helemaal leuk dat je hem naast je SJE093 (62MAS) kan leggen. Heel benieuwd hoe je er dan naar kijkt.
Want wat is voor jou de reden de Bathyscaphe in te ruilen op de SJE?
Er liggen 19 redenen in de horloge doos, het MOET minder… Minder maar betere/interessantere horloges.
Dan is dit inderdaad een serieuze poging
Beste strategie filosofie
Hij is te bestellen bij
&
. Ik zou hem volledig vooruit moeten betalen, zonder right of refusal. Levering Oktober.
Nog steeds die stiksels…
Wel mooie band verder, beter!
Kan ook zonder stiksels ![]()
Ook zonder vouwsluiting? ![]()
Wel met tudor? ![]()