Uitstekende smaak
Kippenvel…zakt de moed je toch in de schoenen met zo’n redactie…
Vaste prik hier in huis, beetje ongegeneerd naar Dionne loeren
Leuk programma en gaaf dat er zo’n vintage Air Command wordt aangeboden. Alleen niet het juiste verkoop podium ervoor. Vond het aanbod van Arnold slim en royaal
Was weer spannend zeg en die leren broek van Dionne ik ga lekker dromen wrs plakt mijn kussen morgenochtend aan me buik.
Waarom die landen en regio’s er nou bij moesten snap ik niet. Complete aanname.
Kan ook hier om de hoek wonen.
Klopt helemaal. Stukje beleving aan mijn kant.
Geen smaak idd, wat een gratenpakhuis……
Was volgens mij een mooi aanbod, eur 90.000 en helft winst delen. Wel even opletten of hij het niet direct voor een zacht prijsje aan een vriendje zou verkopen. Internationale veiling brengt behoorlijke kosten met zich mee.
Vond het een opvallende en opmerkelijk aanbod.
Ik had wel een paar vraagtekens. Wat was de staat van het horloge? Buitenkant was redelijk duidelijk maar het uurwerk? Ik had niet het idee dat het na het jarenlange intensief uit mesten van paardenstallen een perfect geserviced horloge is. Gevoelsmatig heeft dat horloge sinds 1965 geen horlogemaker gezien.
Wat is de huidige marktwaarde? Een eenmalige veiling waar er eentje weg ging voor 125000 euro (misschien wel in veel betere staat?!) is slechts indicatief en deze prijs is ook nog eens inclusief veilingkosten.
Gevoelsmatig had deze mevrouw iets teveel dollartekens in haar ogen. 90000 euro was gegarandeerd. Nu is de vraag of ze überhaupt het horloge kan verkopen? Want zelf even particulier op chrono24 zetten?! Wie durft dat aan?
Leuk programma, gaan jullie allemaal naar Dionne…
…ga ik het bij Bianca proberen
Mooie bp btw!
Weet er eigenlijk iemand waarom NLers Blonkpeng zeggen wanneer ze Blancpain bedoelen?
Toen ik het horloge zag was ik idd heel benieuwd hoe ze het zouden gaan uitspreken. Helaas zoals verwacht idd.
een Air Command uit het niets, wow! wat gaaf!
Omdat witbrood zo saai klinkt.
Beetje het jeeger lù koeltre syndroom?
Of monfentoe
helemaal eens. veilingresultaten zijn vaak best misleidend voor een particuliere verkoper.
En hij was wat lume kwijt op de plaat. Geen goed beeld van de rest vd plaat kunnen krijgen.
Ha heerlijk hoe snel deze al hier staat!
Ik vond ook dat SPOILER ALERT bod van 90k en de rest splitten mooi!
net even teruggekeken. Plaat ziet er zeer goed uit. Lume op de 4 heeft deels losgelaten. Ziet er zo op het eerste gezicht mooi en origineel uit.
maar 125k als particulier verwachten van een handelaar lijkt toch wel wat hoog gegrepen.