Blancpain op npo1 bij van onschatbare waarde

Ik vond het wel vermakelijk. Ik vind dit programma sowieso eigenlijk wel leuk en ik vind dat Dionne het ook goed doet. Lekker rustig, geen schreeuwerige hippe tv en soms zit er iets speciaals tussen.

Ik heb op zich ook wel begrip voor mevrouws keuze om het aanbod af te slaan. Ik vond het desondanks wel een interessant voorstel. Ze speculeert wellicht op verdere waardeontwikkeling, maar als de nood niet hoog is dan snap ik het ook nog wel. Ze kan het zich kennelijk veroorloven om het nog een tijdje in de kluis te laten liggen en ze weet dat ze iets zeldzaams in handen heeft. Wie weet heeft de juiste koper ook wel naar het programma gekeken en dan weet die koper haar vast wel te vinden. You never know

3 likes

Hoe komt u daarbij als ik u vragen mag?

Immers

:sunglasses:

Je weet dat er geen doelgroep zo zuinig is als adel hè? :grin:

2 likes

Was dat die serie van Jort Kelder…? Verder geen fan van hoor, maar kon die serie wel waarderen.

1 like

Ah ja. Die documentaire ken ik. Zegt niks. Is een eenzijdig verhaal zoals zo vaak in de media.

Edit.

Dat zegt toch niks. Misschien bulken ze wel van de poen. Maar wachten ze op de subsidie voor het onderhoud en doen ze elk jaar van die inkomsten het hoog nodigen. :beers::sunglasses:

Net als de kloof tussen arm en rijk. Allemaal perspectief.
(We hebben het nog nooit zo goed gehad als nu)

Let op. Ik beweer hier niks. Geen politieke mening. :v::beers:

2 likes

Roept u maar. :innocent::tada:

Wat ik vooral beweer is dat beeldvorming iets anders kan zijn dan de werkelijkheid / feit.

Ik kan het weten want elke dag opnieuw word ik hiermee geconfronteerd als ik weer word aangesproken op mijn uitgavenpatroon. Elke keer moet ik uitleggen dat ik die dr*gs niet voor mijzelf koop.

1 like

Fonsie kalm aan

1 like

Pb verzonden

1 like

Ik hoop ook dat ze het horloge wel ergens extern bewaard nadat je zo met je snufferd en waardevolle item op tv bent geweest. Anders weten andere “geïnteresseerden” haar misschien ook wel te vinden.

2 likes

Afhankelijk van de situatie. Wellicht zit ze goed in slappe was en heeft ze zichzelf voorgenomen om dit horloge met mooie geschiedenis alleen voor de absolute hoofdprijs te verkopen.

Als ik het geld niet nodig had zou ik dit prachtexemplaar met de sentimenten in de familie houden.

1 like

@Fate_Amenable_To_Change topic even afgelezen maar we zijn het eens volgens mij. Negeer :point_up:t2:

Dragons Den

Nee hoor. Die ken ik. Kijk er al jaren naar, op Auntie Beeb. Als ik Auntie Beeb moet uitleggen moet je even door-googlen. :grin:

Ah ik zie het al, een ambitieus relatief vers Rollie-diggin’ TL-2 lid. Go get them!

1 like

Sommige mannen vallen inderdaad meer op vadsige dames die liever op de bank hangen met een zak chips, dan op maatje 36 dames met een gezonde en sportieve levensstijl :joy:

4 likes

Tja, in jouw wereld is het kennelijk het een of het ander. Heb nieuws voor je, er zit ook wat tussen,
Echt Louis? Ja Paraflex! Gewoon vrouwen, geen popjes.

6 likes

Valt wel mee toch :blush:

Ach, laat ik eens gek doen €45.000 en dan tel ik het net als Arnold cash voor haar uit. Maar die whiskey krijgt ze er niet bij, is ze nou helemaal van de pot gerukt :rofl: :rofl:

dat kan ik beamen. Hoewel wij het liever hebben over “een maatje extra” of “goed gevuld”

2 likes

Dat heet curvy

Dat is moderne terminologie.
De meeste clienten begrepen plus-size beter. Overigens, de clienten die mijn microkinies kochten zaten tenminste drie maten boven de grootste confectiemaat.

1 like

Kwam dit topic toevallig tegen, de horloge is dus verkocht aan:

https://www.awco.nl/shop/archive/a-blancpain/blancpain-air-command/

5 likes