Blancpain op npo1 bij van onschatbare waarde

Precies.
Ik heb zelf uiteindelijk ook geen band met materiële zaken, zeker niet voor zoveel geld. Als dit mijn horloge / verhaal was geweest had ik nul moeite om dit weg te doen voor 90K. Voor 1K had ik het waarschijnlijk wel gehouden. Ieder zijn eigen situatie toch.

Nu heb ik wat dat betreft makkelijk praten want wat ik zal erven zal niet meer waard zijn dan paar 100 euro :yum:

2 likes

Ze zeiden in het ziekenhuis; we kunnen er wat aan proberen te doen maar het blijft een gok

6 likes

Nou, die Bianca Frölich is ook leuk om naar te kijken hoor…

4 likes

Is er al een nieuw lid op het forum vandaag die vraagt wat een bp ac uit 1965 echt waard is want ze heeft gehoord dat dat wel 150k kan zijn? En ze is al heel lang gek op horloges en hoe lang het duurt eer ze verkooprechten krijgt?

2 likes

Laat maar, ze rekenen 150 euro verzendkosten…

1 like
  • Bianca
  • Dionne

0 stemmers

4 likes

Neus?
Wat is er mis met haar neus?

6db2ab1147cc975e39dbcd9dda4b425dfdbdc0fa_2_690x480

22 likes

Ach verrek, dat is de dochter van

afbeelding

7 likes

Het is toch zo dat het “af gehamerde bedrag” het bedrag is dat de koper moet betalen?
Daarboven op komen dan de z.g. veilingkosten en vaak ook nog de btw?
Krijg jij als koper dan toch de veilingprijs??
Zo heb ik het tenminste een paar keer op een veiling meegemaakt, wel als koper maar dan toch,correct me if i`m wrong.

1 like

De verkopende dame maakte geen ondervoede indruk.

2 likes

Denk dat het mes aan twee kanten snijdt, zowel koper als verkoper dragen een serieuze som geld af aan het veilinghuis vrees ik…

1 like

Vroeg me dit ook af tot ik ooit dit (link Quote artikel) stukje las.

Het zal waarschijnlijk niet voor alle veilinghuizen gelden, maar toch

1 like

En dan heet ze nog niet eens Dionne….

Laatst nog.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210308_98240207?utm_source=google

2 likes

Ik denk dat @hendrik het wellicht over de algehele vibe heeft, niet per se over specifieke fysieke attributen. Ik zie evengoed in die show niks waar ik moeders de vrouw voor in zou ruilen, ook al heeft die best een paar kilometer op de teller. Maar ja, hij die zonder kilometers op de teller is werpe de eerste steen.

Zoals ik al zei:

Inderdaad praat ik hier van mensen die het goed hebben. Of lijken te hebben. Vandaar deze caveat:

Deze hele show is gevuld met mensen die het goed hebben. Hobbyduikers die VOC kanonnen bergen hebben ook geld genoeg om dat soort onzin te doen.

Dat is nou precies waarom ik “Tussen Kunst en Kitsch” leuker vond: de gewone man kwam er veelal met gewone zaken langs.

Ik proef frustratie. Ik zal 'm eens open slaan, er schijnen zaken aan de hand te zijn.

3 likes

Ik ook niet, maar ik vind mw Frölich damn tasty :yum:

2 likes

Het is zeker geen Olivia Munn. Het hele blonde gebeuren heeft me nog nooit geïnteresseerd, eerlijk gezegd, maar dat is uiteraard geen reflectie op Mw Frölich, dat zit in mijn hoofd. Het zal ongetwijfeld een aardige madam zijn. Ik werkte tussen 1990 en 1995 als groenteboer in een supermarkt. De slogan “wat men ver haalt is lekker” was nog bon ton. Ik vrees dat ik een kind van die tijdgeest ben.

3 likes

Chinees merk toch?

Beste @laurentiuss,

Ik zie nu op de site van het veilinghuis waar ik een jaar geleden nog enkele stukken heb geveild dat de commissie voor de verkoper niet meer op de site staat. Waarschijnlijk is deze sterk aan onderhandeling onderhevig. Ik heb er niet over onderhandeld en moest ergens in de buurt van 28 % betalen.

1 like

90K + 50% boven een ton heeft ze laten schieten.
Geen idee of er dan nood is en zo ja hoe hoog.