Blancpain x Swatch

Toeval wil dat ik zaterdag terugrijdt uit Zuid Frankrijk en ik passeer Lyon, waar een Swatch boutique zit. Maar als ze daar weer ‘s nachts voor de deur gaan liggen, zal er wel niks meer liggen tegen de tijd dat ik daar aankom haha :sweat_smile:

1 like

Succes :joy:

1 like

KUP?

2 likes

Ik vind het best tof, benieuwd wat het gaat worden, als het die render van @H47 wordt dan ga ik wss wel is eentje kopen.

Even gemist maar dit zag ik via monochrome. Die eerste vind ik persoonlijk wel tof.

16 likes

Pfff, ja, die wil ik allemaal. Kak

Zijn dit ze?

Lekkerrrr!!!

Nee nee ik kwam via X dit plaatje tegen met wat meer nog op monochrome. Dus kunnen ook Photoshops zijn oid. Ik weet t niet. Maar dacht toch even delen.

8 likes

Het zou commercieel een goede zet zijn, en alle probs voor de marketing afdeling van de swatchgroup. Maar dat is niet mijn punt! De naamsbekendheid veranderd niet het budget. Uiteindelijk staat de naam van je high end horlogemerk, gewoon op een ‘met alle respect’ plastic horloge. Ik zou daar als Blancpain zijnde niet mee geassocieerd willen worden. Swatch is swatch, en ze maken prima horloges, maar Blancpain heeft daar gewoon helemaal niets mee te maken. Vergeet ook niet dat Omega een klasse of 2 onder Blancpain is gepositioneerd.

2 likes

Dit gaat het toch niet worden volgens mij. Ik geloof in de render van @H47.

2 likes

Wie gaat er mee voor de winkel liggen?

@JanHendrik bestaat de HF knokploeg nog, zodat we de scalpers van ons af kunnen meppen?

4 likes

Het merk van de vulpennen is overigens Montblanc.

1 like

@Jurk en ik gaan wel weer, mits de catering van o.a. @Bap en @JanHendrik weer aanwezig is.

6 likes

Bel ze eventjes.

+41 21 845 16 16

1 like

Hahah :rofl: nee hoor, ze moeten het lekker doen!

Nemen jullie een groot bord mee met daarop:
50 plekken gereserveerd voor HF leden (min TL-2)?

5 likes

De vorige keer ging enige vastlegging niet echt goed, dus ik pas dit keer :joy:

2 likes

Tempting… de Moonswatch is binnen, dus op naar de volgende uitdaging.

1 like

:kissing:

Ik niet :rofl:
Hij is wel leuk geworden ook al zeg ik het zelf.

1 like