Blancpain x Swatch

Deze ga ik voor passen!

Visjes in alle kleuren toch?

Ik vermoed echt niet dat er enkel liefhebbers of mensen met kennis van Blancpain in de rij gaan staan bij de Swatch boetiek de komende maanden.

2 likes

5 likes

Verder mag ik niets zeggen :wink:

2 likes

Nee dat is het juist, Swatch wil dit om naamsbekendheid te genereren. Cashflow
 ik vind dat zonde van een merk als Blancpain dat hoogwaardige materialen gebruikt, juist om zich te onderscheiden.

2 likes

+1 @JacksonT, ik ben het geheel en al met u eens. Merken als een Blancpain moesten niet

meegaan in een soort 'hypeke van een goedkoop Swatch-merk, maar origineel zichzelf blijven.

Blancpain lijdt mijns inzichts alleszins gezichtverlies in de vorm van naamsafbreuk. Bah !

3 likes

Ik denk dat 98% van de mensen een speedmaster ook niet kent, en 80% van de mensen kent omega ĂŒberhaupt niet.
Toch werd de moonswatch een succes.

Ik ken de cijfers niet van de verkoop van de speedmaster maar ik heb nog nergens gelezen dat deze te lijden heeft gehad onder de moonswatch.

Het succes zal hetzelfde zijn voor blanqpain. Het klinkt duur. Meeste mensen hebben er wel vaag van gehoord ( maar dan denken ze waarschijnlijk aan dure vulpennen) en er wordt al hype gecreeerd.

Mensen herinneren zich nog de gekte van vorig jaar dus moeten ze deze ook hebben.

5 likes

Echt? Klinkt gewoon als witbrood.

6 likes

Toch is dat wel al bevestigd. Volgens mij vanuit RJ die dat rechtstreeks van de baas van Omega hoorde.

Ik heb gelezen dat de Speedmaster juist beter verkocht, sinds de MoonSwatch.

Dus het zijn vooral de behoudende snobs die er moeite mee hebben. Ik kan me bijna niet voorstellen dat deze actie voor Blancpain ook niet z’n vruchten zal afwerpen, aangezien ongeveer niemand (ja, ik weet het, hier wel) dit merk kent. Kun je alleen maar winst mee boeken. :man_shrugging: :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Zo oud is die Scuba serie toch niet? Ik heb nog een Scuba libre in het blauwe gedeelte staan.

Mss nog niet super-oud maar iig wel discontinued
 for the time being dan

Hahahaha. Leuke dial. Verder is het Kilo Utrecht Peren

Een omega is wel net even iets toegankelijker in het luxe segment. Wat ik ermee wil zeggen is, dat iemand die 12k uitgeeft aan een horloge naar mijn idee al wel iets verder gekeken heeft wat er in de horlogewereld aangeboden wordt.

Ja, dat denk ik ook wel. Daar kom je niet spontaan op, Blancpain. :grin:

1 like

Zeker. Naar een Blancpain toen rolex niet beschikbaar bleek. :joy:

3 likes

+1

Authenticiteit vind je alleen bij onafhankelijke merken. Blancpain is gewoon één van de vele merken binnen de Swatch group. Over 2 jaar hebben we vast wel een Breguet x Swatch lijn.

2 likes

Dat denk ik ook. Ben benieuwd voor welke prijzen ze de eerste maanden worden aangeboden.

1 like