Ik begin toch wel heel benieuwd te worden
Wat een toffe beestjes vind ik dat. Vaak gaat het bij duiken over het spotten van grote vissen of haaien enzo, maar ik hang het liefst in redelijk ondiep water naar dit soort diertjes te gluren. Net aliens!
Wel leuk als ze ook in een echte PeliCase komen .
Ik hoop dat het blauw niet afgeeft
.
Ze bouwen de spanning wel aardig op…
Goede vervolgstap van de Swatch group dit! Gaat Blancpain eindelijk wat bekender worden onder de nieuwe (en oude) horloge fans. Het zou mooi zijn als deze hype Blancpain wat populairder kan maken.
“The Indian Ocean, The Atlantic Ocean, The Pacific Ocean will refer to modern Blancpain models and the more extreme oceans, The Arctic Ocean and The Antarctic Ocean, will refer to historical Blancpain models.”
Misschien 3 Bathyscapes en 2 standaard? En hoe groot gaan ze worden, 43 en 45mm? Of allemaal verschillende maten per ocean? Ik ben benieuwd.
Denk dat het wel net als de moonswatch een hype word, ik heb wat resellers gesproken maar die hebben er toch geen goede verwachting van, dus ben zelf erg benieuwd.
De kleurensamenstellingen vind ik dan wel weer uniek en lijkt me wel interessant.
Maar de tijd zal het leren:) nog 5 daagjes.
Als je er ook echt mee kan zwemmen dan wil
ik m wel😁. Ideaal voor vakanties enzo. Ben er alleen bang voor gezien de kwaliteit van de Moonswatch.
Als dit hem wordt dan sla ik hem over. Maar ik denk dat ze geen bestaande Swatch kast gaan gebruiken maar wel echt een 1 op 1 Blancpain kast net zoals bij de Speedmaster en de Moonswatch.
hoop maar dat dit hem niet wordt…
Gelukkig maar…
No way dat mensen hier anders inderdaad €400 voor aftikken
hahaah het zou wat zijn zeg, 400 euro voor iets wat op een icewatch lijkt…
Swatch is pushing the limits. Ze kijken hoever ze kunnen gaan.
Alhoewel, met die gouden wijzer iedere maand zijn ze al behoorlijk ver gegaan.
Marketing technisch een slim idee en inderdaad hierdoor worden iconische designs betaalbaee hommages middels een Swatch knipoog en lekkere frisse kleuren! Kom maar op met al die uitvoeringen!
Kleine versie (onder 40) van de bathyscape zou top zijn. Het liefst dit keer met een verwijderbaar glaasje, en geen loslatende onderdelen.
Misschien hap ik wel. De trein dendert in iedergeval een stuk minder hard dan bij de moonswatch. Ben benieuwd.
Hoop serieus op een leuke, stevige beater. Een echte blancpain kunnen velen niet betalen of willen het niet uitgeven. Een beater versie met een fijn uurwerkje lijkt me een serieus leuke aanvulling.
Zaten leuke modellen tussen. Voorheen kon je op SQUIGGLY leuke vintage Swatch modellen kopen maar die site is volgens mij niet meer in de lucht.
Recent waren in Düsseldorf de meeste Moonswatch modellen op voorraad maar ik heb er uiteindelijk geen meegenomen.
Interresante samenvatting vd teaser advertentie…
Ik vind het niet erg dat Blancpain niet bekend is bij het grote publiek. Sterker nog, dat vind ik een voordeel. Laat de echte liefhebbers maar stilletjes genieten. In de tram, metro, of in de drukke stad. die Blancpain komt er nog een keer.