Blancpain x Swatch

Plastic Fantastic

En zeker gezien wat ze er voor betaald krijgen. Bruto 3 a 4 honderd minder dan wat ik netto krijg, en ik werk ook maar in een fabriek. Ik spreek uit eigen (17 jaar) retail-ervaring…

Maar ja, wat doe je als-ie niet lekker meer loopt. Is niet servicebaar, dus moet tzt worden vervangen. Dat kan dan weer niet want gesealde kast. Uiteindelijk ook weer een wegwerpertje…

1 like

Toch maar hopen op een quartzwerkje dan. :blush:

Ik ben bang dat de naam Blancpain bij het grote publiek helemaal geen belletje doet rinkelen. De kracht van de Moonswatch is toch het iconische Speedmaster. Ik denk dat nog meer mensen de Seamaster 300m kennen.

1 like

Alles kan gehypet worden. Die sneaker fanboys waren ook opeens allemaal horlogegek, dit komt puur doordat ze dachten dat ze de moonswatch voor 5 tientjes meer op ebay konden verkopen.

3 likes

Ik ben heel erg benieuwd!! Als ie tof is koop ik m!

2 likes

Dees ?

5 likes

Tof!

Display foto uit een store::

Zal er wederom een lastig verkrijgbare versie bij zitten? Je zou geleerd kunnen hebben van de MoonSwatch maar vrees het ergste.

Edit: ik lees dit nog op Reddit. Wederom Bioceramic dus en iets mee zeeslakken :sweat_smile:. Benieuwd hoeveel mensen er zout op gaan leggen.

From the latest Swatch teaser, we know there will be five watches in this collection, each named after one of the world’s oceans. The Indian Ocean, The Atlantic Ocean, The Pacific Ocean will refer to modern Blancpain models and the more extreme oceans, The Arctic Ocean and The Antarctic Ocean, will refer to historical Blancpain models. While the dial colours or specifics are unknown, we can confirm each one will feature brand new bioceramic colours, and each watch’s colourway is inspired by a nudibranch that is native to the particular ocean.

When and how can you get hold of one? Mr Hayek Jr confirmed that the retail roll out will be exactly the same as with the MoonSwatch. There will be a yellow suitcase in the windows of all Swatch stores around the world, where the watches will go on sale on Saturday September 9. These will appear in Blancpain boutiques too, but as display only.-GQ magazine

Linkje naar het volledige bovenstaande bericht

Daar maak ik ook uit op: “There has never been a quartz Blancpain watch and there never will be.”

5 likes

Ik wou het net posten hier, ben erg benieuwd dat wel!

Ik loop zo even de Swatch winkel Innsbruck binnen om hopelijk een Omega x Swatch mission to Mercury te bemachtigen :sunglasses:

1 like

IG post
9-9-2023 release date

3 likes

Ben benieuwd hoeveel variaties er komen. Gok op 5 gezien het aantal oceanen…

:upside_down_face:

4 likes

En een beetje goede kruiden boter? Lekkere chablis er naast? Klinkt goed!

2 likes

Spaar ze allemaal!
En ook de LE-releases met gekleurde wijzertjes!!!

Zó leuk dit. Stoked!

Waar blijven de plaatjes?

1 like

En dan alle 5 in een gele kist als display toch?

Ik wil ze alle vijf! :joy::joy: Alleen hoe onderscheid je ze … water is overal dezelfde kleur…

Nee, mijn enige Moonswatch in de collectie is wel genoeg. Ben wel nieuwsgierig uiteraard wat het gaat worden.

Iets bekend over het uurwerk?

Liep zojuist langs de Swatch Store in 010 maar geen aankondiging te zien…

Niet helemaal waar…

Maar toch 5 tinten blauw zit denk ik niemand op te wachten

2 likes

20 likes