Ik vind de onderste wel mooi, hangt een beetje van de prijs af maar… ja leuk toch!
Moonswatch heeft een hoop (jonge) mensen naar de hobby getrokken.
Is toch prima, ja kwaliteit en prijs we gaan het zien.
Ik vind de onderste wel mooi, hangt een beetje van de prijs af maar… ja leuk toch!
Moonswatch heeft een hoop (jonge) mensen naar de hobby getrokken.
Is toch prima, ja kwaliteit en prijs we gaan het zien.
Dit is zo een slechte render zelfs de band is een BP…
Die gaan het zeker niet worden.
Ik denk zelf niet dat het zoiets gaat worden. Zit veel te dicht op een echte FF qua looks.
Ik verwacht dat het net zoals bij de Moonswatch iets met felle kleurtjes gaat worden ofzo zodat het zichzelf wel duidelijk onderscheidt van the real deal.
Nog zo een slechte render
Iemand ervaring met Sistem51 qua service? Kan je dit alleen bij Swatch laten doen? Ik las ergens dat de Sistem51 lastig te servicen is?
Uurwerk wordt geheel machinaal in elkaar gezet, in heel het uurwerk zit één schroef, is niet te reguleren en als ie stuk gaat gooi je hem weg.
Ach real deal…
let op
Hier komt een mening:
BP is wat mij betreft dood en begraven. Dus elke publiciteit is goed.
Bij mijn weten kun je een Swatch horloge niet servicen. Uurwerk kapot, doei horloge.
Lekker tegenstrijdig met de “duurzaamheid” van dit horloge . Thanks voor de uitleg!
Lekker dan!
Niet servicebaar, maar ook niet te vervangen hier vrees ik. Is dus na hooguit 10 a 12 jaar klaar met de pret.
Niet te servicen is.
De BP boutique dacht daar anderhalve maand terug toch echt anders over:
De manager daar werkte in het verleden in de productie van BP en hij vertelde me:
En dat van een club die swatch heet
Als ze die moonswatch nou gewoon eens online te koop zetten dat zou service zijn.