Hopen dat band 23mm is, dan past ie op de mijne
Mijn dochters pop heeft heel stoer haar
Waar koop je die?
Dan graag de twee zwarte varianten. Zien er wel tof uit.
Is deze 43mm?
Jeps
Lijkt wel wat kleiner te vallen of lijkt dat zo?
Op de Blancpain site zie ik voornamelijk alleen maar 43 en 45 millimeter staan. Vrij forse jongens zou je zeggen.
Precies, als je een Damasko koopt gebeurt je dit niet, of een SinnâŠ
Of een rolex
Nette Swatch!
Wat een bullshit.
Verdiep je eens in de Villeret, de Léman en de FF.
Meer authenticiteit, kwaliteit en innovatie dan bij het gros van de merken.
En even dit: ik ben in de fabriek van BP geweest (en in die van Frederique Constant, van JLC, van AP, Lange, GO en nog een stel). Wat daar gebeurt is echt op hoog niveau, met grote zorg, een tamelijk brede range horloges bouwen
Het niveau dat ik zag is hoger dan bij AP en JLC, men heeft eigen innovaties.
BP heeft binnen Swatch een zeer zelfstandige positie. Het is één van de topmerken, rechtstreeks aangestuurd door Hayek jr., los van de rest.
Waarschijnlijk omdat servicen duurder is dan een nieuwe swatch. Als het onder garantie valt is het voor Swatch ook goedkoper om je âgewoonâ een nieuwe te geven.
Bij een Swatch kun je de kast niet openen, dat is het.
Hoop echt dat ze niet groter worden dan 42mmâŠ
39 mm is het ideaal wat mij betreft.
Helemaal met 39mm eens, maar ben bang voor een stuk(je) groterâŠ
Ik zie op de website van Blancpain alleen naar 43 en 45 millimeter staan, dus dat belooft wat.
Als de Sistem 51 de basis is (als), die zijn allemaal 42mm.
Vraag me wel af hoe het zit met de water resistance, die is bij bijna al die Swatches 3 bar, aka 30 meter.
Boeiend. Tis niet de echte he.
Nee uiteraard niet. Maar waarom zou je in godsnaam een homage/collab doen van een iconisch duikhorloge waar je nauwelijks mee kan douchen? De Moonswatch is op zân minst een werkende chronohraph.