Maar naar de maan trekt ie ook niet.
met loslatende pushers zijn sommigen al direct naar de maan
Misschien word het wel een bathyswatch
Of een 50 swatchtoms
Blijkbaar vond Hayek dat het tijd werd voor een Swatch samenwerking. Dus dan gebeurt het en tot zover de zelfstandige positie.
Diveswatch, Swatchpain, Sistem51fathoms
Tot nu toe allemaal beter dan Blancpain-Swatch
Toevallig in de markt/bezig met een bp ff 38mm bathy… en dan zie je dit 🤦
Wat een rommel! Afbreuk aan het merk.
Ik vind het een mooi idee. Afhankelijk van het uiteindelijke resultaat ben ik wel in de markt. Vind de eerste set renders niks maar de tweede set zeker te pruimen. Van de zomer ook veel plezier beleefd van m’n moonswatch.
Ik snap een aantal vd negatieve reacties niet zo goed.
- Sistem51; wat is hier precies mis mee? Had er zelf nog nooit van gehoord maar als ik er induik klinkt het best indrukwekkend. Simpel, weinig onderdelen en een reserve waar veel uurwerken u tegen zeggen.
Wellicht niet te servicen maar dat maakt het niet gelijk niet duurzaam hè; als je ‘m netjes kan recyclen kom je ook een heel end.
Buiten dit forum zullen er echt een hoop kapotte automaten van lager segment merken in laden en kasten belanden die ook niet worden hersteld.
- Design; de kunst van een goed design is dat de designtaal onafhankelijk werkt van merk of gebruikte materialen. Dat zie bijv bij Ikea waar bepaalde producten een afgeleide zijn van een bekend ontwerp. En dat zie je bij de moonswatch waar het originele omega ontwerp ook heel goed werkt in een plastic uitvoering.
De vraag is of het design van de FF sterk genoeg is om A; ook te werken als de materialen niet premium zijn en B: zonder 100% onderdeel te zijn van de BP heritage op zichzelf te staan.
Ik ben benieuwd. Ik vond de moonswatch in vergelijking met deze toch een Porsche in een VW uitvoering en dit een Pagani in een Fiat uitvoering.
Wat is het nut van mechanisch als service onmogelijk is? Wegwerp… Ik haak af.
Ja en 7.2 miljard door omzet BP
Wij van WC eend……
Dat was goud hè van de heren. Vergeet @ray1981 niet. Zitten we daar, komt de ene naar de andere thuisbezorgd scooter langs met bestellingen voor Jurk . Was zoveel dat de hele rij er van mee at. Was echt briljant van hen.
Bij de Moonswatch hebben ze ook een nieuwe kast gemaakt die 1 op 1 is van een Speedmaster. Denk dat ze hetzelfde gaan doen met deze Blancpain samenwerking.
Deze zouden wel een gaaf zijn.
Het zijn renders geen gelekte beelden.
Ben benieuwd of ze de Fifty Fathoms kast kiezen of de Fifty Fathoms Bathyscaphe kast.
Kom er net achter dat mijn 4 bij 45 niet ok is.
Had ik nog even niet door.
Beetje photoshoppen blijft leuk
Mee eens, hoe sceptisch ik ook ben loop ik hier wel warm voor.
Alleen het moet dan wel meer dan spatwaterdicht zijn, anders is dat wel echt een dooddoener.
Het vervelende van dit alles is dat ik er toch wel gewoon eentje wil hebben.
Ja dat gevoel heb ik ook. De hypetrain is vertrokken en draait op volle toeren en ik heb een plekje weten te vinden aan het raam.
Ik ben alleen wel bang dat het het eerste half jaar weer extreem moeilijk gaat zijn om er een te bemachtigen.
ik lees dat er een 5-tal uitvoeringen komen, met een oceaanthema
- Arctic Ocean
- Pacific Ocean
- Atlantic Ocean
- Indian Ocean
- Antarctic Ocean
Tof ding hoor.
Ook wel verfrissend om een ander plaatje te zien dan 100x dezelfde render van een nog niet bestaande Blancpain-swatch…