Man man man wat een losers, hele nacht in de rij voor een paar honderd euro winst. En daarmee het plezier van de liefhebber verzieken ook nog. Ik hoop dat ze helemaal lek worden geprikt door de muggen.
Zijn er eigenlijk nog HFâers die morgen in de rij gaan staan voor de SwatchPain?
Ik zag ergens de bijnaam âThrifty Fathomsâ voorbijkomen. Die vind ik toch een stuk leuker.
En met een Seiko Industries NH35 uurwerk dat je kunt servicenâŠ
Dat is voor mij totaal geen alternatief. Wil ik nog niet gratis. Daar is toch niks âfunâ aan??
Filmpjes gezien en ziet er wel geinig uit. Maar goed, dat vond ik ook van de MoonSwatch en die heb ik uiteindelijk ook nooit gehaald. Viel toch elke keer weer tegen om de pols, dus benieuwd hoe dat met deze zal zijn. Wel volgend jaar pas wanneer de hype voorbij isâŠ
Nee ik ga niet in de rij staan. Maar binnen een jaartje wil ik toch wel de groene variant op de kop tikken. Overigens gaat er ook nooit iemand in de rij staan voor een 400 euro kostende Seiko of Tissot op de release datum. Dus dat wat dat aangaat pakt Swatch het wel goed aan
Objectief gezien zijn ze de prijs niet waard, maar wat je koopt is de hype â en dat kan heel erg leuk zijn. Samen erover praten hier op het forum, in de rij staan en er eentje kopen. Helaas wordt dat laatste aspect van dit event verpest door de scalpers. Het is geen prettige aankoopervaring en daardoor toch minder leuk.
En precies daarom heb ik de verleiding kunnen weerstaan voor een Moonswatch.
En precies daarom ben ik nu wederom ERG nieuwsgierig naar de 51Fathoms ⊠dus als ik even sterk ben en blijf, zal dit wellicht wederom overwaaienâŠ
Geen idee waarom maar opeens wil ik deze.
Wauw, oprecht vet deze
En, staat er al een rij bij P.C. store?
Lekker zomers ehh.
Hodinkee limited volgens mij.
Oogt me toch net iets te veel als een speelgoedhorloge. Terwijl ik uit marketing-oogpunt dit net zoals de moonswatch een geniale move vind vanuit Swatch. Mensen kopen de hype ipv een sierstuk om hun pols. Ze zullen dit gaan uitmelken met weer andere merken in de toekomst.
swatch skin en Longines la grande classique zou ook goed samen gaan
Aan hen die morgen op de stoep liggen bij Swatch:
Succes! Ik draag lekker deze.
Geen duiker, maar prima voor mijn gebruik.
Zouden ze plots ook de Mercury op voorraad hebben bij aankoop van een Blancpain x Swatch
?
Wel leuk als je van alle releases één versie in de verzameling zou hebben
Stofzuiger?