Blancpain x Swatch

Ik gok dat Marktplaats vanavond vol staat.

Lach maar

1 like

Ik zeg toch niet dat het een probleem is?
Ik ben enkel verbaasd wat een release teweeg brengt en mensen op zulke ideeën komen. Niets meer niets minder. En anders optie 3, best een leuk land om geweest te zijn hoor! Voel me ontzettend benadeeld dat ik nu in Nederland zit met 30 graden.

En zonder de instagram filter
61vCQwQejwL

10 likes

Het was een vraag he? Ik zag het probleem ook niet.
Qua wel vergelijkbaar nu denk ik (ik ben niet in NL, maar kijk natuurlijk altijd wel naar het weerbericht, zoals het hoort)

Ik vind het idee van de mensen die personeel sturen eigenlijk alleen maar logisch. Waarom niet?

Zijn er al forumleden die er één hebben weten te bemachtigen? De prijzen die je in de resell markt voorbij ziet komen…. Het gaat nergens meer over.

1 like

Maar dat gaat toch ook niemand betalen. Varierend van €1800 tot €4000 voor een Atlantic :rofl:

Is er überhaupt iemand die hem wil?

3 likes

🤦🤦🤦

1 like

Ja hoor, zonder schaamte. Alleen voor de “normale” winkelprijs.

4 likes

Haha :rofl:

Het grappige is dat die resellers op marktplaats allemaal onder elkaars advertenties bieden om te laten blijken dat mensen daadwerkelijk bieden.

6 likes

36 likes

Het ding is al overrated voor €390 , nou ja een grappig en leuk hebbe dingetje, maar voor €3500 kun je helemaal los op fantastische horloges , denk dat iemand wellicht €450 over heeft omdat het alleen in 020 te koop is maar meer ook niet toch ?

3 likes

Voor 450 weet ik tig leuke vintages te vinden…

6 likes

Ook dat

1 like

Op de een of andere manier voelde ik al zoiets aankomen. :joy:

2 likes

Wat ben je toch een slim plantje :joy:

2 likes

Daarom als leuk hebbedingetje voor de “normale” prijs. Ik heb de Moonswatch ook pas sinds kort. Alles op zijn tijd.

8 likes

ja hoor… leuk dingetje die Atlantic

1 like

PC Hooft 12.15

8 likes