Voila, opdracht is geslaagd voor marketingafdeling van Swatch.
Ze tellen daar in lopende meter voetpad.
Voila, opdracht is geslaagd voor marketingafdeling van Swatch.
Ze tellen daar in lopende meter voetpad.
Je moet je toch wel een enorme stomme l*l voelen als je in die rij staat zou je denken. Mijn hemel. Om een plastic horloge te bemachtigen waar je over een tijdje gewoon voor kunt binnenlopen.
Mijn gevoel is dat ze hopen op een boost voor de verkoop van Swatch en tegelijkertijd het merk Blancpain voor een wat groter publiek op de kaart willen zetten.
Triest
Ik denk dat het succes van de vorige keer hun prima is bevallen. Waarom zouden ze een grote voorraad aanleggen nu, er staan alleen maar mensen te wachten die ze meteen gaan resellen.
Heeft iemand hem al?
Prima toch.
Dit is hetzelfde als wat jij en ik elke dag moeten doen.
Je wordt betaald voor een dienst die je verleent. Denk dat die gasten liever een paar uur in de rij staan ipv werken in de fabriek.
Toch even serieus. Achteraf, met wat je nu weet, kijk je niet met wat ‘gemengde gevoelens’ terug op het feit dat je toen in die rij bent gaan staan?
Dat ik hier zelf niet aan gedacht heb
Hij was wel persoonlijk aanwezig bij een historisch moment op horologisch vlak.
Ai, haalt bij mij alle twijfels weg: ik hoef m niet. De Antarctic was de enige die ik zou willen maar dit geeft echt plastic fantastic vibes af (in tegenstelling tot de MoonSwatch!)
Absoluut. En dat was ook de reden dat ik het nu niet meer gedaan heb. Voelde mij zwaar verneukt door die winkelmanager toen. Van 20u in de avond tot 10.00 in de ochtend non stop gewerkt om alles in goede banen te leiden. Om vervolgens samen met jou in de verdrukking te staan en dat jij de politie zelf maar belt om tot een oplossing te komen. Heeft best we indruk op mij gemaakt.
Trouwens net 100 piek en een gratis maaltijd verdiend door alleen maar ff voor iemand in de rij te gaan staan.
Lijkt rustig te zijn bij de meeste winkels… toch een beetje spijt…
400 is toch teveel voor de meeste scalpers
Deel je mening wel ja. Ik vind het een tof model hoor maar die goedkoop ogende plastic shine bezel… Alsof deze net terug is van een botox behandeling (om in de plastic fantastic lijn te blijven).
Ben nog wel benieuwd naar meer foto’s/reviews van de blauwe, maar ik denk dat ik lekker mijn MoonSwatch blijf rocken
Onze Italiaanse au-pair kruipt altijd bij me als moeders de kids naar hockey brengt.
Die gaat nergens in een rij staan!
Wat is het probleem?